تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز سه‌شنبه(۴آبان ماه ۱۴۰۰) طی نشستی در ساختمان مرکزی این شرکت رونمایی شد.
مهندس خانچی | مشاور مدیرعامل NISOC
مهندس خانچی | مشاور مدیرعامل NISOC
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در ابتدای این نشست مشاورمدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با اشاره به حجم فعالیت‌های این شركت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی(CSR) بر لزوم مستندسازی و گزارش‌دهی این اقدامات تاكید كرد.
 
مهندس محمد خانچی اظهار داشت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در كارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب مقرر شد مجموعه اقدامات این شركت در این حوزه ساماندهی شده و سامانه‌ای برای ثبت گزارش‌دهی طراحی و راه‌اندازی شود.
 
وی گفت: با همكاری كارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه جامع گزارش‌دهی طراحی شده تا شركت‌های تابعه و مدیریت‌ها و واحدهای ستادی كه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت دارند بتوانند اقدامات خود را همراه با مستندات لازم در این سامانه ثبت كنند.
 
مهندس خانچی افزود: كنترل و انسجام بخشی به اقدامات انجام شده، پرهیز از موازی كاری، مستندسازی و اطلاع‌رسانی از مزایای راه‌اندازی سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب است.
 
وی خاطرنشان ساخت: این سامانه از طریق درگاه اطلاعاتی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نشانی portal.nisoc.ir/csr برای عموم کارکنان قابل مشاهده است و کابران نیز می‌توانند اقدامات صورت‌گرفته را وارد سامانه کنند.
 
در ادامه این نشست كه نمایندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت‌ها  و واحدهای ستادی و شركت‌های تابعه حضور داشتند ضمن معرفی بخش‌های مختلف سامانه و نحوه بارگذاری اطلاعات و مستندات توسط كاربران، در خصوص ارتقاء كیفی آن بحث و تبادل نظر شد.
https://naftonline.ir/news/25240/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0