تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
مهمترین اخبار کوتاه نفت‌آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت
اخبار کوتاه نفت
◀️وزارت کشور عصر امروز طی بخشنامه ای به دستگاه های زیرمجموعه که رونوشتی از آن را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرده است، کلیه دورکاری‌ها به استثنای دورکاری در مناطق با وضعیت قرمز را لغو کرد.
 
◀️سرمربی نفت مسجدسلیمان: متاسفانه زنگنه وزیر نفت قبلی از ورزش متنفر بود و علاقه‌ای به آن نداشت! او نمی دانست در شهرهایی مثل مسجدسلیمان یا آبادان زندگی مردم به این تیم‌ها وصل است.
 
◀️جواد اوجی، وزیر نفت امروز با وزیر امور خارجه ونزوئلا در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
◀️واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت که از اواخر مردادماه در مجتمع تهرانسر NIOC آغاز شده بود، از ۳۵ هزار دوز (نفر) گذشت و حدنصابی تازه‌ را در تزریق روزانه ثبت کرد.
 
◀️ شرکت ملی گاز در حوزه پدافند غیرعامل در سطح وزارت نفت رتبه نخست را کسب کرد.
 
◀️موضوع تأمین قیر در کمیسیون عمران مجلس بررسی شد.
 
◀️ساعدی نائب رئیس کمیسیون انرژی:وزارت نفت با حرکت جهادی می تواند برداشت نفت از میدان‌های مشترک در غرب کارون را افزایش دهد.
 
◀️مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اهدای ۲ هزار بسته معیشتی از سوی کارکنان و بسیجیان این شرکت به زلزله‌زدگان اندیکا خبر داد.
 
◀️شرکت نفت آغاجاری از انجام تعمیر اساسی پنج واحد عملیاتی و یک مخزن ائتلاف‌کننده در ناحیه آغاجاری در ۶ ماه نخست امسال از سوی این مدیریت خبر داد.
 
◀️روزنامه جوان :در حالی که بخشی از درآمد‌های ارزی کشور از محل صادرات بنزین تأمین می‌شود، مشخص نیست چرا وزارت نفت صادرات این محصول استراتژیک را ممنوع اعلام کرده است.همچنین قاچاق بنزین با ممنوع شدن صادرات رونق گرفت!
 
◀️حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران : توسعه میدان‌گازی توس و تداوم ذخیره‌سازی گاز، اولویت‌های راهبردی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق هستند.
 
◀️فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت:برگرداندن روحیه به همکاران صنعت نفت و اعتمادبه‌نفس کاری و حس مفید و موثر بودن در زندگی اجتماعی مردم مأموریت اصلی روابط عمومی‌های صنعت نفت در سال‌های پیش رو است. 
 
◀️شانا نوشت:مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با مدیرعامل مجموعه مپنا دیدار کرد تا گره ۲۰ ماهه تنفیذ قرارداد توسعه‌ای ذخیره‌سازی گاز در مخزن شوریجه D گشوده شود.
 
◀️سخنگوی وزارت نفت عراق اعلام کرد که قیمت نفت بالای ۸۰ دلار برای هر بشکه نشانه مثبتی است.
 
◀️رویترز: اپراتور خط لوله انتقال گاز نورد استریم-۲ اعلام کرد که تزریق گاز طبیعی به نخستین بخش از این مسیر انجام شد.
 
◀️بخشی از بزرگ‌ترین پالایشگاه نفت کویت صبح امروز طعمه حریق گسترده شد و چند نفر مجروح شدند.
https://naftonline.ir/news/25160/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0