تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
مدیرعامل سابق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با صدور پیامی از کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
پیام مدیرعامل سابق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
پیام مدیرعامل سابق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
تمامی کارکنان شریف عملیاتی و ستادی،
 
مدیران عامل محترم شرکت‌های تابعه، مدیران و روسای محترم ستادی، حوزه‌ی محترم بسیج شهید تندگویان، روسا و کارکنان محترم بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز، مسجدسلیمان، امیدیه و گچساران
 
با سلام و احترام؛
 
اینک که پس از سه سال در کسوت مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بار این مسئولیت از دوش اینجانب برداشته شده است، از تک‌تک شما بزرگواران کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
افتخار ۲۵ سال خدمت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در کنار شما بودن، آموخته‌های بسیار فراوانی از نظر فنی، اخلاقی و رفتاری برای اینجانب داشته است که بی شک در هیچ کجای این صنعت امکان فراگیری آنها میسر نبود.
 
همانطور که مستحضرید شرایط بوجود آمده ناشی از سه‌گانه تحریم، تورم و کرونا، در تاریخ صنعت نفت و کشور بی‌سابقه بوده است و به فضل الهی و همراهی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی شما عزیزان، تاکنون شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از این مشکلات بی‌سابقه سربلند بیرون آمده و جریان انرژی کشور پایدار و برقرار مانده است.
 
ایمان دارم که آینده بر تلاش‌های جهادگونه شما در این برهه‌ی تاریخی گواهی خواهد داد و این تلاش‌ها و اقدامات انجام شده نمود بیشتری خواهند یافت.
 
در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛ جناب آقای مهندس دانشی، از همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان قدردانی می‌نمایم و برایتان از خدای قادر متعال بهروزی روزافزون مسئلت دارم.
 
شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و استدعا دارم چنانچه کاستی یا قصوری از بنده دیده‌اید، بر من ببخشید و حلالم کنید.
 
ان شالله به همت شما در ادامه‌ی راه نیز چرخ صنعت نفت به بهترین شکل ممکن خواهید چرخید و عزتمندی کشور عزیزمان و صنعت پرافتخار نفت بیش از پیش افزون خواهد شد.
 
در پناه پروردگار پایدار و برقرار باشید.
 
 با احترام / احمد محمدی
https://naftonline.ir/news/25069/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس احمد محمدی مدیرعامل دست پاک سابق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
این روزها پرسنل نفتخیز جنوب قدر شما را بیشتر می دانید
انشاله هر جا هستید موفق و سربلند باشید
0