کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام خداحافظی مهندس احمد محمدی با کارکنان نفت‌خیز جنوب

16 مهر 1400 ساعت 16:25

مدیرعامل سابق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با صدور پیامی از کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.


تمامی کارکنان شریف عملیاتی و ستادی،

 
مدیران عامل محترم شرکت‌های تابعه، مدیران و روسای محترم ستادی، حوزه‌ی محترم بسیج شهید تندگویان، روسا و کارکنان محترم بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز، مسجدسلیمان، امیدیه و گچساران
 
با سلام و احترام؛
 
اینک که پس از سه سال در کسوت مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بار این مسئولیت از دوش اینجانب برداشته شده است، از تک‌تک شما بزرگواران کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
افتخار ۲۵ سال خدمت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در کنار شما بودن، آموخته‌های بسیار فراوانی از نظر فنی، اخلاقی و رفتاری برای اینجانب داشته است که بی شک در هیچ کجای این صنعت امکان فراگیری آنها میسر نبود.
 
همانطور که مستحضرید شرایط بوجود آمده ناشی از سه‌گانه تحریم، تورم و کرونا، در تاریخ صنعت نفت و کشور بی‌سابقه بوده است و به فضل الهی و همراهی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی شما عزیزان، تاکنون شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از این مشکلات بی‌سابقه سربلند بیرون آمده و جریان انرژی کشور پایدار و برقرار مانده است.
 
ایمان دارم که آینده بر تلاش‌های جهادگونه شما در این برهه‌ی تاریخی گواهی خواهد داد و این تلاش‌ها و اقدامات انجام شده نمود بیشتری خواهند یافت.
 
در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛ جناب آقای مهندس دانشی، از همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان قدردانی می‌نمایم و برایتان از خدای قادر متعال بهروزی روزافزون مسئلت دارم.
 
شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و استدعا دارم چنانچه کاستی یا قصوری از بنده دیده‌اید، بر من ببخشید و حلالم کنید.
 
ان شالله به همت شما در ادامه‌ی راه نیز چرخ صنعت نفت به بهترین شکل ممکن خواهید چرخید و عزتمندی کشور عزیزمان و صنعت پرافتخار نفت بیش از پیش افزون خواهد شد.
 
در پناه پروردگار پایدار و برقرار باشید.
 
 با احترام / احمد محمدی


کد مطلب: 25069

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25069/پیام-خداحافظی-مهندس-احمد-محمدی-کارکنان-نفت-خیز-جنوب

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir