تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم ایلام در مجلس در مکاتبه ای با وزیر نفت خواستار پایان دادن به مشکلات پرسنل قراردادی مدت موقت وزارت نفت شد.
نامه سارا فلاحی به جواد اوجی | نفت آنلاین
نامه سارا فلاحی به جواد اوجی | نفت آنلاین

تصویر مکاتبه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزارت نفت در خصوص پرسنل قراردادی نفت

قراردادی مدت موقت نفت قراردادی مدت موقت نفت

نفت آنلاین : لازم به ذکر است پیش از این نیز چندین نماینده مجلس با مکاتباتی خواستار رفع مشکلات معیشتی پرسنل قراردادی مدت موقت نفت شده بودند.
https://naftonline.ir/news/25033/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Arab Emirates
امیدواریم آقای اوجی هم مثل زنگنه امروز فردا نکند
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت ملی حفاری
سلام.با تشکر از نماینده و نمایندگان مردم در مجلس واقعا با این حرکت‌های انسانی و انقلابی نشان دادند که برخواسته از خواست مردم هستند تنها ما در وزارت نفت شاهد چنین قراردادی بودیم (قرارداد ننگین موقت) تمام ارگانها و شرکت‌ها و وزارت خانه ها وابسته به دولت نیروها ی قرارداد مدت معین خود را پیمانی و رسمی کردنند بجز نفت واقعا جای سوال دارد که وزارت خانه ای که منبع درآمد کشور هست چرا باید نیروهایش قرارداد موقت باشند....!؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت ملی حفاری
سلام.اینجا حفاری است صنعت که سرو کارت با آهن و دود و آتش است دوری از خانواده و دور از اجتماع با تمام آسیب‌های اجتمایی و خانوادگی و جسمی و روحی سوال من اینجاست که چرا انسان هایی که در همچین شرایطی مشغول به کار هستنند نباید از حق و حقوق شایسته ای بر خوردار باشن ....لفظ قرارداد موقت خیانتی به این پرسنل و خانواده هایشان بوده و هست....!؟
0