تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
با صدور حکمی توسط مدیرعامل NIDC :

مهندس محمد دانشی مشاور مدیر عامل ملی حفاری شد

مهندس محمد دانشی طی حکمی از سوی مدیر عامل محترم شرکت ملی حفاری ایران جناب آقای دکتر گلپایگانی به سمت مشاور مدیر عامل در امور پژوهشی و فناوریهای نوین منصوب گردید.
مهندس محمد دانشی | مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
مهندس محمد دانشی | مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
نظر به تاکید مقام معظم رهبری به استفاده از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و متخصص و در راستای منویات رئیس جمهور محترم که استفاده از جوانان نخبه با تفکر جهادی را رویکرد اصلی دولت معرفی می کند و با توجه به برنامه جناب آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت در خصوص تدوین نظام جامع پژوهشی و برنامه ریزی و حمایت از فناوریهای نوین ، مهندس محمد دانشی طی حکمی از سوی مدیر عامل محترم شرکت ملی حفاری ایران جناب آقای دکتر گلپایگانی به سمت مشاور مدیر عامل در امور پژوهشی و فناوریهای نوین منصوب گردید.

 دانشی که شاگرد اول مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نفت با گرایش حفاری و بهره برداری و از پژوهشگران حوزه انرژی در کشور می باشد دارای دعوت نامه ها و گواهینامه های بین المللی متعددی از پژوهشگاه ها و انجمنهای علمی معتبری از کشورهای اروپایی بدلیل ارائه و چاپ مقالات مرتبط با مباحث تحولات دیجیتالی صنعت نفت و گازدر عرصه بین الملل و تحلیل وضعیت موجود ایران به منظور شناسایی چالشها و فرصتهای این حوزه و ارائه راهکارها به منظور مدیریت و انتقال فناوریهای نوآورانه در راستای افزایش راندمان تولیدو کاهش آسیب به مخازن هیدروکربوری ایران می باشد که از جمله آنها می توان به اخذ گواهینامه های بین المللی از Euro Scienceانگلستان، علوم مهندسی آمستردام هلند،آکادمی جهانی آکسفورد لندن،علوم مهندسی و مکانیک بروکسل بلژیک، علوم مهندسی و مدیریت OSLO نروژ، پایگاه علمی جهان اسلام (ICSD )و همچنین دانشگاه های معتبر کشور اشاره نمود.

بیشتر مقالات وی در بانک علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه بانک اطلاعاتی علمی سیویلیکا که از معتبرترین مراجع علمی کشور می باشد جهت استفاده پژوهشگران نمایه سازی و منتشر گردیده است.

وی پیشتر نیز به عنوان نماینده شرکت ملی حفاری ایران در پروژه فناوری کلان داده  و راهکارهای هوشمند داده در مدیریت پژوهش شرکت ملی نفت ایران مشارکت داشت.

محمد دانشی متولد 1365 ، اصالتا بهبهانی و متولد شهرستان رامهرمز می باشد. وی در سال 1392 به استخدام شرکت ملی حفاری ایران درآمد و با سمت کارورز حفار و حفار به مدت سه سال در معاونت عملیات تجربه اندوخت و پس از آن به مدیریت امور مهندسی انتقال یافت تا با توجه به تحصیلات، تجربه عملیاتی و دید مهندسی و پژوهش محورانه خود بتواند بیش از پیش در راستای خط و مشی شرکت کوشا باشد.

وی قبل از استخدام در وزارت نفت، مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در امور فرزندان شاهد و ایثارگر بود. پدر ایشان پاسدار و از هنرمندان بین المللی در عرصه خط، نقاشی، هنرهای تجسمی و تذهیب بودکه در سال 1386 پس از تحمل سالها رنج ناشی از جراحات شیمیایی به فیض شهادت نائل گردید. 


تصویر حکم انتصاب مهندس محمد دانشی

محمد دانشی ملی حفاری

تصویری از مهندس محمد دانشی در روزهای عملیات مهار چاه شماره 147 رگ سفید

مهندس محمد دانشی شرکت ملی حفاری

https://naftonline.ir/news/25032/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0