تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
وزیر نفت در اولین بخشنامه منابع انسانی خود دستور بررسی مشکلات بخشنامه تعدیل مدارک تحصیلی پرسنل صنعت نفت را داد.
تعدیل مدرک پرسنل وزارت نفت | نفت آنلاین
تعدیل مدرک پرسنل وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار  نفت آنلاین،  مهندس جواد اوجی وزیر نفت در اولین بخشنامه منابع انسانی دستور بررسی مشکلات تعدیل مدرک پرسنل رسمی نفت را صادر کردند. 
 
 بر این اساس در ابلاغیه وزیر نفت آمده است:" ابلاغیه شماره ۸۸ - ۲۰/۲ تاریخ ۱۳۹۷/۲/۱۱ در موضوع: تعدیل مدرک تحصیلی رسمی دانشگاهی اخذشده حین خدمت" : باتوجه به مقدمه فوق‌الذکر، با همکاری مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی شرکت‌های اصلی و ستاد و با در نظر داشتن صرفه و صلاح صنعت نفت در این خصوص، کارشناسی لازم انجام و نتایج حاصله گزارش شود.
 
 لازم به ذکر است ابلاغ بخشنامه ظالمانه تعدیل مدرک توسط بیژن زنگنه در سال ۱۳۹۷ باعث نارضایتی پرسنل رسمی نفت در چند سال اخیر شده بود و عملا امکان تعدیل مدارک تحصیلی توسط پرسنل نفت امکان پذیر نبود.
 
حال با دستور وزیر نفت دولت سیزدهم قرار شد این موضوع بصورت جدی مورد بررسی قرار بگيرد.
 
از وزارت نفت خبر می رسد مهندس مددی معاون جدید وزیر نفت در منابع انسانی که خود از کارکنان عملياتي نفت بوده و درد پرسنل نفت را می داند جلساتی برای بررسي این موضوع انجام داده است و امیدواریم با درایت و پیگیری ایشان و همراهی وزیر محترم نفت اخبار خوبی در آینده نزدیک در خصوص تعدیل مدارک پرسنل رسمی صنعت نفت منتشر شود.
 
 با توجه به اینکه ماهیت کار در صنعت نفت بالاخص در مناطق عملیاتی با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست از مهمترین درخواست های پرسنل رسمی نفت در خصوص مطلب پیش گفته شده رفع محدویت مدرک تحصیلی و بازگشت به حالت بخشنامه قبل از سال ۱۳۹۷ می باشد. .
https://naftonline.ir/news/24907/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
Hadi khazaeian
متاسفانه قوانین همگی بر علیه کارمندان جز بوده و تمام تلاشی که انجام شد تا صدا به جایی برسد به ثمر ننشست شاید با تغییرات کلی در سیستم کمی هم صدای ما شنیده شود بچه های نفت چیز بیشتری از کارمندان دیگه تقاضا نکرده اند همه کارمندان طبق قانون می‌توانند یک مدرک تعدیل کنند اگر چه با بخشنامه مذکور به نوعی روی کاغذ این امر امکان پذیر میباشد اما در عمل بسیاری از همکاران نمی‌توانند مدرک خود را تعدیل واز مزایای آن استفاده کنند واقعا بهترین کار برگشت به بخشنامه های قبل میباشد وگرنه بررسی این بخشنامه چه سودی داره بندی که عنوان می‌کند سمت می‌بایست فوق لیسانس پذیر باشد و به عنوان مثال برای اداره خود بنده با فوق لیسانس در همان سمت ها نیرو گرفته و الان تازه ما فهمیدیم که سمت که داریم فوق لیسانس پذیر نمی‌باشد خوب گناه افرادی مثل ما چی بوده که قبل بخشنامه مشغول تحصیل بودیم
0