تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
پرسنل غیررسمی نفت همچنان از خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه تکمیلی تحت قرارداد گله مند هستند.
بیمه تکمیلی | کارکنان نفت | نفت آنلاین
بیمه تکمیلی | کارکنان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  کانال تلگرامی نفت‌خوان نوشت:

شنیده‌ شده اوایل هر ماه به دلیل عدم پرداخت حق بیمه هر کدام از پرسنل پیمانکاری نفت به شرکت بیمه البرز توسط شرکت های پیمانکاری، این پرسنل در اوایل ماه و گاهی تا اواسط ماه امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را ندارند و متاسفانه این موضوع به نفع شرکت بیمه تکمیلی البرز شده است .
 
 لازم به ذکر است در چند سال گذشته کارکنان پیمانکاری و قراردادی در استفاده از خدمات شرکت های بیمه تکمیلی مشکلات فراوانی داشتند و حال که دولت آقای رئیسی با شعار فسادستیزی بر روی کار آمده است پرسنل اميدوارند بعد از استقرار تیم کامل وزارت نفت ، مسئولین وزارت نفت دولت سیزدهم به موضوع تخلفات شرکت های بیمه تکمیلی در چند سال گذشته ورود کرده و با متخلفین و کسانی که در حق پرسنل غیررسمی نفت جفا کردند بشدت برخورد کنند.
 
 انشاله تمهیداتی نیز اندیشیده شود که اواخر امسال و هنگام مناقصه برای قرارداد جدید شرکت بیمه تکمیلی ، بهترین شرکت برای خدمات به پرسنل در نظر گرفته شود و در هنگام انعقاد قرارداد فقط منافع پرسنل در نظر گرفته شود.

نفت آنلاین: همچنین نبود مراکز طرف قرارداد درمانی بصورت کافی ، عدم آنلاین بودن بسیاری از مراکز درمانی طرف قرارداد،  فرانشیز بالا و .. از جمله مواردی است که کارکنان همچنان نسبت به آن انتقاد دارند.
https://naftonline.ir/news/24701/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0