تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
جلسه بررسی صلاحیت آقای مهندس اوجی وزیر پیشنهادی نفت از لحظاتی پیش در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
مهندس اوجی | وزیر پیشنهادی نفت | نفت آنلاین
مهندس اوجی | وزیر پیشنهادی نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت با نطق دکتر نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از لحظاتی پیش آغاز شد.
 

فیلم/نظر کميسيون انرژي مجلس در مورد وزير پيشنهادي نفت: برنامه پيشنهادي با اسناد بالا دستي منطبق هست و فقط مواردي از عدم تطبيق وجود دارد/برنامه‌های آقای اوجی با اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی این صنعت انطباق دارد؛ همچنین این کمیسیون طی نامه‌ای به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) مدرک تحصیلی ایشان را تایید می‌کند.
 

پس از صحبت های آقای نخعی،  جناب عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این جلسه خانم چنارانی از نمایندگان مجلس بعنوان اولین مخالف وزیر پیشنهادی نفت به سخنرانی پرداخت. 

خبر تکمیلی اول / سخنگوی کمیسیون صنایع در دفاع از وزیر پیشنهادی نفت: اشکال ما به دیگران این بود که همیشه وزیر پیشنهادی جزئی از بدنه وزارت نفت نبوده، اما آقای اوجی تجربیات لازم را در این زمینه دارد.

خبر تکمیلی دوم/ حسین زاده، موافق وزیر پیشنهادی نفت: همیشه با خودم یک بطری نفت دارم تا بگویم مدیریت این نفت باید در اختیار فرد توانمندی باشد. من فرزند نفت هستم.

خبر تکمیلی سوم/ نقدعلی مخالف وزیر پیشنهادی نفت: آقای مهندس اوجی وزیر پیشنهادی نفت لیست اموال خود را در صحن علنی مجلس اعلام کند؛ برنامه مشخصی برای رفع مشکلات کارکنان نفت در برنامه های ایشان ندیدم؛کسانی که همه چیز را به برجام گره زدند فروش نفت را به زیر ۳۰۰ هزار بشکه نفت رساندند!؛اکثر وزرای پیشنهادی قابل قبول هستند؛برای تامین بودجه راهی جز فروش نفت و فرآورده‌های نفتی نداریم؛باید وزیری داشته باشیم که بتواند نفت بفروشد.

خبر تکمیلی چهارم / نادران: به اوجی گفتم لیست اموالت در فضای مجازی پخش شده، گفت ندیدم!نماینده مخالف وزیر پیشنهادی نفت: به اوجی گفتم چه داری؟ ایشان گفت سه آپارتمان دارم.من از مراجع ذی‌صلاح استعلام کردم ۹ مورد از اموال ایشان را اعلام کردند؛کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید، در جای دیگر هم همین جور است.
خبر تکمیلی پنجم/مهندس جواد اوجی: اموالم را صادقانه به آقای رییسی اعلام کردم؛هرگونه اموالی در این کره خاکی اگر به نام من بود و من به آقای رئیسی اعلام نکرده بودم به نام خودشان بزنند؛ فردی فساد ستیز هستم می دانند آمدن اوجی در وزارت نفت یعنی ریشه کن کردن فساد.
https://naftonline.ir/news/24675/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسینی
درود به آقای مهندس اوجی
انشالله با رای قاطع ایشان وزیر نفت خواهند شد
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند ملی حفاری
انشاالله برای ملی حفاری خوب باشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
جلیلی
حسین زاده اصلا خوب صحبت نکرد
فقط هندونه گذاشت زیر بغل اوجی
آخه نماینده باید اینطوری باشه!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نصیری
در انتظار صحبت های آقای الیاس نادران هستیم
میگن با دست پر آمده
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا از ملی گاز
فقط اوجی
انشاله قطعا رای میاره
آقای اوجی حرف ندارد مدیرعامل ما بوده قبلا
feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
اوجی مرد بزرگی است اما کاش رستم وزیر نفت می شد
0