تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اوجی از مدیران باسابقه صنعت نفت و شایسته به دست گرفتن سکان هدایت وزارت نفت است.
فریدون عباسی دوانی | نفت آنلاین
فریدون عباسی دوانی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین  ، فریدون عباسی ، با بیان اینکه اوجی، وزیر پیشنهادی نفت، از مدیران باسابقه نفت محسوب می‌شود که بیش از ۳۰ سال در این صنعت فعالیت داشته است، گفت: اوجی ساختار نفت و نیروی انسانی آن را می‌شناسد و با مسائل، مشکلات و چالش‌های صنعت نفت به خوبی آشناست.
 
وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت در حوزه گاز سابقه درخشانی دارد، کمتر کسی را می‌توان یافت که این سوابق تخصصی و مدیریتی را داشته باشد.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون تردید همه افراد در فعالیت‌های مدیریتی خود ۱۰۰ درصد کامل نیستند، همان طور که آقای زنگنه ۱۰۰ درصد کامل نبود، هر شخصی در حوزه فعالیت‌های مدیریتی خود دارای محاسن و معایبی است.
 
عباسی ادامه داد: خوب است پس از سال‌ها، کسی که در صنعت نفت رشد و تجربه پیدا کرده و سوابق مدیریتی در این صنعت دارد در راس وزارت نفت قرار بگیرد، باید به مدیران نفتی فرصت داد تا تجربه وزارت نیز کسب کنند.
 
وی عنوان کرد: دید مثبتی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی نفت وجود دارد و به اعتقاد بنده اوجی فرد مناسبی برای تصدی وزارت نفت است.
https://naftonline.ir/news/24594/
منبع : وزارت نفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0