تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کارکنان عملیاتی نفت همچنان در انتظار آغاز واکسیناسیون کرونایی می باشند این در حالی است که در بسیاری از دستگاه های اجرایی کار واکسیناسیون کارکنان آغاز شده است.
واکسیناسیون کارکنان عملیاتی نفت | نفت آنلاین
واکسیناسیون کارکنان عملیاتی نفت | نفت آنلاین
در حالی که پس از مکاتبه نماینده اهواز وزارت بهداشت و درمان در نامه ای رسما از تخصیص واکسن کرونا به کارکنان عملیاتی نفت در فاز سوم واکسیناسیون بر اساس سند ملی گسترش واکسیناسیون کرونا خبر داده بود (مستندات نزد نفت آنلاین می باشد/https://naftonline.ir/news/23992) کارکنان عملیاتی نفت همچنان در انتظار شروع واکسیناسون می باشند.
 
عدم آغاز واکسیناسیون پرسنل عملیاتی نفت در حالی است که معلمان ، کارکنان بانک‌ها ، خبرنگاران ، اساتید دانشگاه‌ها ، نیروهای نظامی ، انتظامی و ... که خطرپذیری شغلی آنها بسیار کمتر از نفتی‌ها می باشد در حال واکسیناسیون هستند.
 
◀️ نفت آنلاین : اردیبهشت ماه امسال با پیگیری نماینده اهواز واکسن کرونا رسما توسط وزارت بهداشت در فاز سوم به پرسنل عملیاتی نفت تخصیص پیدا کرد و با توجه به این موضوع سازمان بهداشت و درمان نفت باید هر چه سریعتر نسبت به پیگیری و دریافت واکسن از وزارت بهداشت اقدام و کار واکسیناسیون پرسنل عملیاتی نفت را آغاز کند.
https://naftonline.ir/news/24495/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0