تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان روز ایثار ، مقاومت و پیروزی انجام شد؛

اقدام ارزشمند و خیرخواهانه بسیج شرکت نفت مارون

۲۵۰ بسته ارزاق مواد غذایی به خانواده های نیازمند توسط پایگاه بسیج کارمندی شرکت نفت و گاز مارون اهدا شد.
پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با تلاش پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تعداد ۲۵۰ بسته کمک معیشتی ارزاق مواد غذایی در قالب طرح رزمایش کمک های مومنانه به خانوارهای کم برخوردار بخشهای غیزانیه و مشراگه حاشیه تاسیسات نفتی مارون اهدا شد .
 
مهندس کاویان مدیرعامل این شرکت با حضور در محل ارسال این محموله حمایتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس و حماسه آفرینان آزادسازی خرمشهر قهرمان، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را نتیجه ی جانفشانی های جوانان وطن در سالهای نبرد حق علیه باطل دانست و گفت: مقاومت مردم خرمشهر و دفاع جانانه ی رزمندگان اسلام در عقب راندن ارتش بعثی درتاریخ کشور ماندگار خواهد ماند.
 
وی با بیان اینکه بسیج همواره در عمل به مسئولیت های اجتماعی نقش محوری داشته است، افزود: خوشبختانه با تکیه بر عزم جهادی کارکنان و همکاری پایگاه بسیج شرکت ، گامهای سازنده ای در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی، عمرانی و بهداشتی به مردم ، به خصوص همجواران تاسیسات نفتی این شرکت برداشته شده است .
 
سلمان شفیعی فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در مراسم آیین این رزمایش ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل ، مدیران و همکاران و بسیجیان پر تلاش این شرکت ، ارزش مالی تقریبی این بسته ها را ۷۰۰ میلیون ریال و محتویات بسته های تهیه شده را ۵ کیلوبرنج ۲ عدد رب گوجه ، روغن ، ماکارونی ، سویا و یک بسته چای و قند اعلام نمودند .
 
گفتنی ست سال گذشته تعداد ۳۶۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی توسط پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در قالب رزمایش کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار ساکن در مناطق مسکونی حاشیه واحدهای عملیاتی این شرکت توزیع شده است .
https://naftonline.ir/news/24042/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0