کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان روز ایثار ، مقاومت و پیروزی انجام شد؛

اقدام ارزشمند و خیرخواهانه بسیج شرکت نفت مارون

4 خرداد 1400 ساعت 16:37

۲۵۰ بسته ارزاق مواد غذایی به خانواده های نیازمند توسط پایگاه بسیج کارمندی شرکت نفت و گاز مارون اهدا شد.


به گزارش نفت آنلاین،  به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با تلاش پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تعداد ۲۵۰ بسته کمک معیشتی ارزاق مواد غذایی در قالب طرح رزمایش کمک های مومنانه به خانوارهای کم برخوردار بخشهای غیزانیه و مشراگه حاشیه تاسیسات نفتی مارون اهدا شد .

 
مهندس کاویان مدیرعامل این شرکت با حضور در محل ارسال این محموله حمایتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس و حماسه آفرینان آزادسازی خرمشهر قهرمان، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را نتیجه ی جانفشانی های جوانان وطن در سالهای نبرد حق علیه باطل دانست و گفت: مقاومت مردم خرمشهر و دفاع جانانه ی رزمندگان اسلام در عقب راندن ارتش بعثی درتاریخ کشور ماندگار خواهد ماند.
 
وی با بیان اینکه بسیج همواره در عمل به مسئولیت های اجتماعی نقش محوری داشته است، افزود: خوشبختانه با تکیه بر عزم جهادی کارکنان و همکاری پایگاه بسیج شرکت ، گامهای سازنده ای در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی، عمرانی و بهداشتی به مردم ، به خصوص همجواران تاسیسات نفتی این شرکت برداشته شده است .
 
سلمان شفیعی فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در مراسم آیین این رزمایش ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل ، مدیران و همکاران و بسیجیان پر تلاش این شرکت ، ارزش مالی تقریبی این بسته ها را ۷۰۰ میلیون ریال و محتویات بسته های تهیه شده را ۵ کیلوبرنج ۲ عدد رب گوجه ، روغن ، ماکارونی ، سویا و یک بسته چای و قند اعلام نمودند .
 
گفتنی ست سال گذشته تعداد ۳۶۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی توسط پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در قالب رزمایش کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار ساکن در مناطق مسکونی حاشیه واحدهای عملیاتی این شرکت توزیع شده است .


کد مطلب: 24042

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24042/اقدام-ارزشمند-خیرخواهانه-بسیج-شرکت-نفت-مارون

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir