تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران از مصوبه افزایش حقوق ۱۴۰۰ بشدت انتقاد کردند.
کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  کانال تلگرامی حفارنیوز نوشت:

کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران از مصوبه افزایش حقوق ۱۴۰۰ بشدت انتقاد کردند.

بر اساس اعلام کارکنان اقماری و عملیاتی NIDC تصویب چنین مصوبه ای برای افزایش حقوق در یک دهه گذشته بی سابقه است و خواستار اصلاح آن شدند.
 
طبق محاسبات صورت گرفته با مصوبه افزایش حقوق امسال کارکنان عملیاتی کمترین میزان افزایش حقوق در بین کارکنان صنعت نفت را خواهند داشت.
 
در پایان اگر هم کسور مالیات را در نظر بگیریم متوجه خواهیم شد این دسته از کارکنان نسبت به سال گذشته افزایش حقوقی نخواهند داشت.
 
◀️ حفارنیوز: متاسفانه فرمول محاسبه افزایش حقوق امسال باعث کاهش انگیزه کارکنان عملیاتی جهت اشتغال در مناطق عملیاتی صنعت نفت شده است و جا دارد هر چه سریعتر مسئولین دست اندرکار در این خصوص چاره ای بيانديشند و برای رفع مشکل کارکنان عملیاتی صنعت نفت در سراسر کشور اقداماتی را انجام دهند.
 
https://naftonline.ir/news/23836/
منبع : حفار نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
واقعا افزایش ندادین مسخر کردن کارگران عملیاتی ک ازخانواد دورن وبدترین شرایط،کار میکنن امیدوارم مسولان فکری کنن
feedback
United Arab Emirates
ابوذر
سلام ،،،بنده هم یه نیروی پیمانکاری ملی حفاری ،قسمت عملیات هستم واقعا این متن شما دقیقا درست هست و قسمت اداری ما هم اصلا پاسخگو نیست ،،،نمیدونیم به کی شکایت ببریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
نصف ماه تو اداره کار می کنیم نصف ماه سر دکل کار می کنیم با حق ما موریت ناچیز .با حقوق کم .زحمت زیاد دور از خانواده .مرتب تو جاده ها در حال ما موریت رفتنیم ولی هیچ دلخوشی نداریم چرا باید حقوق ما موریت ما ناجیز باشه چرا نباید مثل بقیه حق حقوقمان کفاف زندگی را بده
0