تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
جمعی از کارکنان عملیاتی و اقماری صنعت نفت در سراسر کشور با ارسال پیام‌هایی به نفت آنلاین خواستار تخصیص و اولویت تزریق واکسن کرونا به این دسته از کارکنان شدند.
کارکنان نفت و تزریق واکسن کرونا | نفت آنلاین
کارکنان نفت و تزریق واکسن کرونا | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور کارکنان اقماری و عملیاتی صنعت نفت بیش از دیگران دغدغه ابتلا به این ویروس را داشتند.

با توجه به اینکه محل کار و استراحت این دسته از کارکنان مشترک می باشد و بسیاری از آنها در اتاق های چندین نفره زمان استراحت خود را سپري می کنند نگرانی‌هایی در خصوص ابتلا به این ویروس منحوس دارند و با توجه به این موضوع انتظار تخصیص و اولویت دادن مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت جهت تزریق واکسن به کارکنان عملیاتی و اقماری صنعت نفت را  دارند.

نفت آنلاین : بر اساس پیگیری های صورت گرفته بسیاری از ارگان‌های غیرنفتی در حال تلاش برای تخصیص واکسن کرونا به کارکنان دارای شرایط سخت خود هستند و امیدواریم با پیگیری مسئولین نفتی نیز هر چه سریعتر این واکسن به کارکنان عملیاتی و اقماری صنعت نفت تخصیص داده شود تا این عزیزان بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به ادامه خدمت گذاری خود به اقتصاد کشور مشغول باشند.

تصویر یکی از پیام‌های ارسالی در این خصوص


واکسن کرونا نفت

https://naftonline.ir/news/23700/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
امین
سلام،دقیقا ماهی ۲ الی ۳ بار تست کرونا میدیم و چند روز قبل از رفتن به دکل حفاری باید قرنطینه بشیم که هزینه های بسیاری برای مملکت و شرکت ها در پیش داره، قطعا باید در اولویت قرار بگیریم، یک ساله بیش از ۳۰ بار تست کرونا دادم که هزینه ای چندین برابر واکسن برای مملکت داشته
0