تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مدیربرنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران:

آمار حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز در سال جاری سه رقمی شد

مدیربرنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از سه رقمی شدن آمار حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز با کاربست دستگاه های حفاری این شرکت طی سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.
مهندس بابک زنگنه | شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
مهندس بابک زنگنه | شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران بابک زنگنه گفت: در حالی که تعداد چاه های تکمیل شده در پایان دی ماه امسال 98 حلقه بود با تلاش مستمر و شبانه روزی حفارمردان این شرکت این رقم در بیستم بهمن ماه به 104 حلقه بالغ گردید. 
 
وی افزود: براساس تازه ترین آمار از ابتدای سال جاری تاکنون 24 حلقه چاه توسعه ای و توصیفی، 76 حلقه چاه تعمیری و چهار حلقه چاه اکتشافی به همت و مساعی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی و بکارگیری ناوگان حفاری و خدمات یکپارچه شرکت تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت. 
 
زنگنه متراژ حفاری در این دوره را 56 هزار و 324 متر عنوان و اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت در جهت حفظ ، نگهداشت و افزایش تولید تلاش مضاعف دارد و با وجود محدودیت ها و شرایط کرونایی بدون کوچکترین وقفه در کار در حال تکمیل عملیات حفاری و ارایه خدمات فنی و مهندسی طبق برنامه ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران است.
https://naftonline.ir/news/22983/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0