تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
در راستای مقابله با همه‌گیری بیماری کرونا صورت گرفت؛‎ ‎

نقش‌آفرینی مناطق نفتخیز جنوب در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در راستای مقابله با همه‌گیری بیماری کرونا و مدیریت و کنترل آن در طرح شهید قاسم سلیمانی مشارکت دارد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مشاور مدیرعامل شرکت در امور پیگیری و اجرایی در این‌باره توضیح داد: در این طرح مشترک که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین  برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، در استان خوزستان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها از جمله شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همکاری و همیاری دارند.

محمد خانچی گفت: در این زمینه در دو ماه اخیر بخشی از خودروهای سبک مورد نیاز و خدمات جانبی گروه‌های اجرایی طرح حسب توافق به عمل از سوی این شرکت تامین و ارائه گردیده است و تا پایان طرح استمرار خواهد داشت.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آغاز شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته همسو با برنامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اقدامات موثر و مستمری در جهت پیشگیری و کنترل بیماری  کووید۱۹ در مجموعه‌های اداری و سازمانی شرکت و همچنین در همیاری با دستگاه‌های ذیربط  در سطح شهرها و استان‌های نفت‌خیز در جنوب غرب کشور ارائه نموده است.

خانچی در همین ارتباط با اشاره به فرهنگ‌سازی و به‌کارگیری شیوه‌نامه‌های بهداشتی با اجرای طرح‌های تقلیل ساعت کار، کاهش حضور روزانه کارکنان در بخش‌های ستادی،  پایش و کنترل تردد کارکنان اقماری شاغل در تاسیسات و تهیه کارت سلامت برای کارکنان در ماموریت‌های عملیاتی، اظهار کرد: تهیه و توزیع مواد گندزدا و ضدعفونی کننده در اماکن اداری و مسکونی و  توزیع ماسک بین پرسنل بخشی از اقداماتی است كه به منظور حفظ  سلامت کارکنان و خانواده‌ها صورت گرفته است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی همکاری و تامین بخشی از نیاز اساسی مراکز درمانی و بیمارستانی در استان خوزستان را یادآور و به تامین و توزیع ۳۲ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان های استان که بیماران کرونایی را تحت درمان قرار می‌دهند، اشاره داشت.

شایان ذکر است طرح شهید قاسم سلیمانی با تمرکز بر پیشگیری از طریق مراقبت، حمایت و نظارت و قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ به شیوه محله و خانه محور و با مشارکت مردم و بسیجیان اجرا می‌شود.
https://naftonline.ir/news/22794/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0