تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
انتقاد کارکنان قراردادی نفت از نحوه برگزاری و سوالات آزمون آنلاین؛

در حین برگزاری آزمون آنلاین کارکنان قراردادی نفت چه مشکلاتی بوجود آمد؟

صدها نفر از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت از نحوه برگزاری آزمون آنلاین و سوالات این آزمون بشدت انتقاد کردند.
کارکنان نفت | نفت آنلاین
کارکنان نفت | نفت آنلاین
✔️به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، آزمون آنلاین طرح توانمندسازی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت صبح امروز بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
 
✔️از لحظه آغاز آزمون صدها نفر از کارکنان قراردادی مدت موقت با ارسال پیام‌های بی‌شمار به نفت آنلاین از اختلالات مکرر در حین برگزاری آزمون خبر دادند.
 
◀️نمونه ای از اختلالات صورت گرفته در حین آزمون که توسط کارکنان قراردادی ارسال شده است به شرح ذیل می باشد:
 
۱.هنگام ورود بعضی از افراد به سیستم پیام شماره کارمندی یا کد رهگیری شما صحیح نیست ظاهر می‌شد، این در حالی است که شماره پرسنلی و کد پیگیری این افراد صحیح بوده است!
 
۲.در هنگام برگزاری آزمون بسیاری از تصاویر برای بعضی از کارکنان نمایش داده نمی‌شد! حتی وقتی بر روی لینک (""اگر عکس نمایش داده نمی‌شود کلیک کنید"") کلیک می‌شد باز هم عکس نمایش داده نمی‌شد!
 
۳.در هنگام آزمون توانمندی شناختی مشکلات بسیاری بوجود آمد از جمله قبل از پایان هر آزمون سیستم خود به خود به آزمون بعدی وارد می‌شد و این موضوع باعث عدم پاسخگویی بعضی کارکنان به سوالات آزمون قبلی بود.
 
✔️همچنین بر اساس اعلام وزارت نفت قرار بر این بود آزمون مقدماتی زبان گرفته شود ، اما بر اساس اعلام کارکنان آزمون انگلیسی فراتر از مقدماتی بود.
 
⭕️⭕️تمامی موارد فوق توسط کارکنان قراردادی مدت موقت به #نفت_آنلاین ارسال شده است و این موضوع باعث استرس آنها در حین برگزاری آزمون شده بود و با توجه به این موضوع بسیاری از کارکنان نتوانستند توانایی واقعی خود را در آزمون به نمایش بگذارند.
 
✔️کاش وزارت نفت قبل از برگزاری این آزمون، سیستم برگزاری آزمون را کاملا تست می‌کرد تا هیچگونه حرف و حدیثی در این خصوص بوجود نیاید.حال با توجه به شرایط پیش آمده باید دید برنامه وزارت نفت در خصوص نتایج این آزمون چیست ، آزمونی که قرار بود بر اساس آن کارکنان توانمندی‌های خود را بیازمایند اما مشکلات پیش رو باعث عدم موفقیت بعضی از کارکنان جهت نمایش توانمندی آنها در حین شرکت در آزمون شد.
https://naftonline.ir/news/22622/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0