تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مهمترین اخبار کوتاه ایران در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفتی | نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفتی | نفت آنلاین
◀️طراحی و نقشه‌کشی سامانه مهار آتش هلی‌دک سکوی ایلام با تلاش همکاران این سکو و برای استانداردسازی هلی‌دک سکوهای دریایی با موفقیت انجام شد.
 
◀️شرکت گاز :بزرگ‌ترین مرکز آموزش اچ‌اس‌ئی شاغلان صنعت گاز راه‌اندازی می‌شود.
 
◀️مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:به‌کار بردن لفظ عدم‌النفع برای پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی معنایی ندارد.
 
◀️سامانه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی و گردش کار در حوزه عملیات حفاری و بخش‌های پشتیبانی و ستادی مرتبط در شرکت ملی حفاری ایران با هدف افزایش سطح دقت و یکسان‌سازی آمار و اطلاعات عملیات حفاری ادغام می‌شود.
 
◀️شرکت نفت و گاز پارس:برای نخستین بار در پارس جنوبی، یک بارج بزرگ اقامتی و تعمیراتی به‌منظور پشتیبانی از تولید ایمن گاز در سکوهای ناحیه ۲ میدان گازی پارس جنوبی مستقر می‌شود.
 
◀️شرکت نفت فلات اعلام کرد:ساخت سکوهای A۲۰ و A۲۱ میدان ابوذر، FY-A و FZ-A میدان فروزان و سکوی سرچاهی میدان رسالت در کارگاه‌های مستقر در خرمشهر درحال اجراست.
 
◀️تخلف آشکار وزارت نفت در واگذاری پتروشیمی باختر؛نماینده مهاباد در مجلس : وزارت نفت در سال‌های بین ۹۱ــ۹۰ پتروشیمی باختر را که شامل ۷ پتروشیمی بود با هزینه بسیار نازل ۱۳۰ میلیارد تومانی به بخش خصوصی واگذار کرده است.
 
◀️تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه نفت در نامه‌ای که توسط فارس منتشر شده از سیاست‌های وزارت نفت در قبال این دانشگاه گلایه و تغییر سلیقه‌ای نظام پرداخت اعضای هیئت علمی دانشگاه را به معنای راندن نخبگان از صنعت نفت دانستند.
 
◀️یوسفی از متخصصان حفاری موفق به طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در صنعت نفت و حفاری با توانایی ثبت اطلاعات بصورت Online و Offline شد.
 
◀️ملی حفاری از انجام بیش از ۲۰۰ عملیات نمودارگیری در سال ۹۹ خبر داد.
 
◀️سخنگوی پخش:موضوع ارزان شدن بنزین خانواده های تک خودرویی را تکذیب می کنیم و تاکنون در این باره چیزی به این شرکت ابلاغ نشده است.
 
◀️وزیر نفت ونزوئلا از دستگیری دو ونزوئلایی در جریان حمله تروریستی به یکی از پالایشگاه‌های این کشور خبر داد.  
https://naftonline.ir/news/22498/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0