تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
یکی از چالش‌های اصلی به هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار، فراهم آوردن دفتر کار، تجهیزات و امکانات موردنیاز است و یکی از مهم‌ترین نیازها، برقراری ارتباط و راه‌اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به مشتریان و ارتباطات درون‌سازمانی است.
با نکسفون همه‌جا می‌تواند دفتر کار شما باشد…

با نکسفون همه‌جا می‌تواند دفتر کار شما باشد…

یکی از چالش‌های اصلی به هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار، فراهم آوردن دفتر کار، تجهیزات و امکانات موردنیاز است و یکی از مهم‌ترین نیازها، برقراری ارتباط و راه‌اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به مشتریان و ارتباطات درون‌سازمانی است. این در حالیست که بسیاری از استارتاپ‌ها و افراد کارآفرین ممکن است در ابتدا سرمایه لازم برای اجاره و راه‌اندازی یک دفترکار فیزیکی را نداشته باشند و یا از تعداد کارمندان کمی استفاده کنند که اجاره یک ملک به‌صرفه نباشد، در چنین حالتی راه‌اندازی مرکز تماس و یک سیستم ارتباطی نیز ممکن نخواهد بود. از طرف دیگر، با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی افراد به اینترنت پرسرعت، تمایل کسب‌وکارها و افراد به دورکاری بیشتر شده است. اما این دورکاری نیازمند زیرساخت‌ها و تجهیزات خاصی است که ممکن است تا به امروز بسیاری از کسب‌وکارها از میزان اهمیت آن‌ باخبر نباشند. در نتیجه فراهم آوردن بستری مطمئن برای حفظ این ارتباطات در زمان دورکاری چالشی برای این سازمان‌ها به حساب می‌آید.

در این شرایط تلفن سازمانی نکسفون با ارائه راهکار ارتباطی خود و امکان دسترسی از همه نقاط کشور این چالش‌ها را برطرف نموده است. تلفن سازمانی نکسفون بهترین راهکار ارتباطی برای کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها است که سرمایه لازم برای خرید تجهیزات را ندارند و می‌خواهند همیشه و همه‌جا به تلفن سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

 با نکسفون همه‌جا می‌تواند دفتر کار شما باشد، اما چگونه ممکن است؟

نکسفون پرو یک تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر فناوری Hosted PBX بوده که بدون تجهیزات و سرور، تلفن ثابت ویپ VoIP را بر بستر اینترنت در اختیار افراد قرار می‌دهد. این تلفن اینترنتی به دلیل مزایا و امکانات متعددی که دارد، مناسب‌ترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند بدون محدودیت جغرافیایی و صرف نظر از مکانی که در آن هستند، با صرف کمترین هزینه از تمامی امکانات یک سیستم تلفن پیشرفته بهره‌مند شوند.

مزایای نکسفون پرو

سرویس نکسفون پرو، دسترسی آسان افراد به کلیه نیازهای ارتباطی را فراهم آورده است. با نکسفون می‌توانید در هر مکانی که هستید و بدون نیاز به حضور در شرکت، به تماس‌های سازمانی دسترسی داشته باشید و از امکانات جانبی متعدد آن نیز بهره‌مند شوید.

از مزایا و امکانات این تلفن ثابت سازمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.عدم محدودیت جغرافیایی و دسترسی به تماس‌های سازمان در هر زمان و هر مکان:

یکی از مهم‌ترین مزایای تلفن نکسفون پرو، امکان دسترسی به تماس‌ها در هر زمان و هر مکان بدون محدودیت است. این سرویس از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن قابل دسترسی است و کارمندان می‌توانند در هر مکانی که هستند با اتصال دستگاه خود به اینترنت، به داخلی خود دسترسی داشته باشند. این ویژگی به‌خصوص در شرایط که کارمندان به‌صورت دورکار فعالیت می‌کنند یا در شرایطی که یک دفتر کار فیزیکی وجود ندارد، بسیار کارآمد است، چرا که حضور در یک محیط مشخص لازم نیست و می‌توانند از هرجایی به تماس‌ها پاسخ دهند و با سرشماره سازمان تماس‌های خروجی را برقرار کنند.
همچنین کسب‌وکارهایی که دارای شعب مختلف در سراسر کشور هستند، می‌توانند از یک سرشماره برای تمامی دفاتر خود استفاده کنند. نکسفون دارای دو سرشماره 0219107 برای استان تهران و 094260 برای سایر استان‌ها است.

2.کاهش هزینه‌های ارتباطی سازمان تا 60%

هزینه یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب یک سرویس است و کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها همواره به دنبال راهکاری هستند که بتوانند بدون افت در کیفیت خدمات ارائه شده، هزینه‌های سازمانی را کاهش دهند.
نکسفون پرو مبتنی بر تکنولوژی Hosted PBX، نیاز به سرور و تجهیزات در سازمان را از بین برده است و تمامی امکانات بر بستر اینترنت به کسب‌وکارها ارائه می‌شود. پس در نتیجه به صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید این تجهیزات و استخدام نیروی متخصص حاضر در سازمان نیازی نیست، چرا که تلفن سازمانی نکسفون تمامی مسئولیت‌های به‌روزرسانی، نگهداری و پشتیبانی را بر عهده دارد. همچنین تعرفه تماس‌ها در مقایسه با سایر اپراتورها تا 50% ارزان‌تر بوده و تمامی تماس‌های درون شبکه‌ای نکسفون رایگان است.

3.قابلیت گسترش و به‌روزرسانی لحظه‌ای

نکسفون پرو بسیار مقیاس‌پذیر بوده و بدون نیاز به صرف هزینه اضافه می‌توانید در هر زمان تعداد داخلی‌ها را افزایش و کاهش دهید. تمامی تغییرات به‌آسانی و به سرعت از طریق پنل مدیریتی نکسفون امکان‌پذیر است.
همچنین به دلیل عدم وابستگی این سرویس به خطوط تلفن، امکان جابجایی خطوط آسان بوده و مالکیت آن نیز دائمی است. در نتیجه در صورت تغییر مکان شرکت به هرجایی از کشور، به آسانی می‌توانید تلفن ثابت سازمانی خود را به مکان جدید انتقال دهید.

4.امکانات جانبی رایگان

نکسفون پرو به منظور بهبود کیفیت خدمات سازمان‌ها و برطرف نمودن تمامی نیازهای ارتباطی کسب‌وکارها، امکانات جانبی متعددی را نیز به‌صورت رایگان در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. قابلیت تنظیم صف تماس و تلفن گویا (IVR) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، تماس‌گیرنده را به واحد مربوطه هدایت کنند. همچنین با استفاده از امکاناتی نظیر چت سازمانی و کنفرانس گروهی، ارتباطات سازمانی به‌صورت یکپارچه انجام می‌گیرد.
یکی دیگر از امکانات نکسفون پرو، فکس آنلاین است که علاوه بر کاهش هزینه‌های خرید تجهیزات و لوازم موردنیاز، امکان ارسال و دریافت فایل‌ها با فرمت‌های مختلف را فراهم آورده است. در نتیجه کارمندان بدون نیاز به دستگاه فکس و حضور در سازمان، می‌توانند داده‌های موردنیاز را ارسال و دریافت کنند.
از دیگر دغدغه‌های مدیران کسب‌وکار، کنترل کیفیت پاسخگویی و عملکرد کارمندان است. نکسفون پرو با قابلیت ضبط و دانلود تماس، دسترسی به ریزمکالمات و گزارش‌گیری، به نظارت و بهبود عملکرد واحدها کمک می‌کند.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر از تلفن ثابت سازمانی نکسفون، لطفا فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید و یا با شماره 02191077777 تماس حاصل فرمایید.
 
 
https://naftonline.ir/news/22232/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0