تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از تحقق اجرای دو هزار و 345 مورد خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در نیمه نخست امسال از سوی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی نفتخیز کشور خبر داد.
مهندس مهران مکوندی | معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران
مهندس مهران مکوندی | معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهران مکوندی روز یکشنبه  (۱۳ مهرماه) درباره عملکرد مجموعه‌ های خدمات فنی و ویژه شرکت توضیح داد: در این مدت در بخش عملیات ویژه  هفت هزار و 766 متر حفاری افقی و جهت دار بر روی 26 حلقه چاه های نفت و گاز و 373 متر مغزه گیری از چاه ها در مراحل حفاری محقق گردید. 

وی با بیان اینکه خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در عملیات حفر چاه های نفت و گاز نقش محوری و تکمیل کننده فرآیند کار است، گفت: اجرای 143 مورد عملیات نمودارگیری درون چاهی،  252 مورد نمودارگیری سطحی و 149 عملیات تکمیل چاه در حوزه مدیریت خدمات ویژه صورت گرفته که در مجموع افزون بر 544 عملیات تخصصی می شود. 

مکوندی افزود: در حوزه مدیریت خدمات فنی از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه یک هزار و 775  عملیات شامل 378 مورد سیمان‌کاری، 32 مورد عملیات اسید کاری  گسترده و ویژه،  728 مورد عملیات تزریق‌ پذیری،  115 مورد خدمات لوله مغزی سیار، 193 عملیات آزمایش چاه با ساق مته و 16 عملیات ویژه حفاری با هوا انجام شد.
وی اظهار کرد: 24 عملیات حفاری ویژه به روش فروتعادلی،  207 عملیات لوله‌گذاری چاه،  41 مورد نصب آویزه و  41 مورد آزمایش بهره دهی چاه از دیگر موارد خدمات فنی و مهندسی است که این شرکت در مدت پیش گفته در مراحل حفاری و تعمیر چاه‌ های نفت و گاز به شرکت‌ های متقاضی و کارفرمایی و پروژه های کلید در دست ارائه داده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی با اشاره به ظرفیت های این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و مجرب و تجهیزات و ماشین آلات کاربردی در زمینه ارائه خدمات تخصصی یکپارچه فنی و مهندسی که افزون بر 20 تخصّص اساسی در صنعت حفاری می گردد، برای همکاری با شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت اعلام آمادگی کرد.

مکوندی در همین ارتباط خاطرنشان کرد: این شرکت با امعان نظر به پروژه های حفاری 28 مخزن ( طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت ) شرکت ملی حفاری به صورت فعال در حوزه عملیات و خدمات فنی مربوط (Drilling & Integrated Services) آماده ارائه خدمات تخصصی می باشد .
https://naftonline.ir/news/21821/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0