تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید ۱۹  در صنعت نفت ۴۰۰ نفر تاکنون بوده است.
سازمان بهداشت و درمان نفت | ویروس کرونا
سازمان بهداشت و درمان نفت | ویروس کرونا
به گزارش نفت آنلاین ، دکتر سمیع مدیرعامل بهداشت و درمان نفت گفت : هم‌اکنون میزان کل موارد بستری‌ بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابع صنعت نفت، ۱۰۰ مورد است که از این تعداد تنها ۵۰ بیمار در بیمارستان تهران بستری هستند.

ایشان همچنین اعلام کرد : تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید ۱۹  در صنعت نفت نیز ۴۰۰ نفر تاکنون بوده است و از این تعداد ۱۵۰ نفر بومی و غیرشرکتی بوده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام مدیرعامل بهداشت و درمان نفت آمارهای به‌دست آمده از میزان موارد ابتلا و بستری صنعت نفت رقمی بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ نفر را نشان می‌دهد که از این تعداد هزار و ۳۵۰ نفر بومی و غیرشرکتی هستند و همچنین بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز با حال عمومی خوب ترخیص شدند.
https://naftonline.ir/news/21780/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
یک پیشنهاد برای درمان همکاران که بیماری کرونا مبتلا می شوند
درصورت تایید بیماری فرد مبتلا برای جلوگیری از ابتلا همکاران همچنین لحاظ نمودن شرایط اقتصادی امروز کشور و کمک به پرسنل خدوم بهداشت و درمان لطفا ارسال شخص بیمار به مرخصی اجباری یا استعلاجی با لحاظ نمودن عدم کاهش ساعت اضافه کاری شخص بیمار اقدام نمایید مطمئنا این کمک به سیستم خواهد بود هم از لحاظ هزینه درمان برای وزارت نفت و بهداشت و درمان هم از نظر کاهش خطر جانی برای همکاران شخص بیمار و آسوده خاطری فرد بیمار
من الله التوفیق
باتشکر از نفت آنلاین
0