تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
رئیس خدمات دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : در راستای تسهیل خدمات رسانی به شاغلین محترم صنعت نفت کلینیک دندانپزشکی اختصاصی شاغلین از هفته دوم اسفند ماه فعال و آماده پذیرش بیماران خواهد بود.
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در راستای تسهیل خدمات رسانی به شاغلین محترم صنعت نفت در حوزه خدمات دندانپزشکی ، تغیراتی در نحوه ارائه این خدمات صورت گرفته است. در همین خصوص گفتگویی با رئیس خدمات دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز داشته ایم.
 
دکتر زهره حقیقی، رئیس خدمات دندانپزشکی با اشاره به افزایش بیش از 2 برابری ارائه خدمات دندانپزشکی در سال 1400 نسبت به سال 1399 گفت : در حوزه خدمات دندانپزشکی همه ی تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بتوانیم خدمات بروز تر و با کیفیت تری را نسبت به گذشته ارائه و لیست انتظار دریافت خدمات دندانپزشکی را تا حد امکان کاهش دهیم.
 
وی در خصوص خدمات کلینیک های دندانپزشکی در شیفت صبح گفت : جهت انجام خدمات عمومی دندانپزشکی از جمله پرکردن ، کشیدن ، ترمیم دندان و ... تمامی کلینیک های دندانپزشکی در مراکز سلامت خانواده در روزهای شنبه تا چهارشنبه در شیفت صبح فعال بوده و خدمات روتین دندانپزشکی را ارائه می نمایند.
 
وی با بیان اینکه لیست انتظار دریافت خدمات تخصصی دندانپزشکی به کمتر از یک هفته رسیده است ، گفت : طی چند ماه اخیر و با تلاش همکاران حوزه ی دندانپزشکی صنعت نفت اهواز ، ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله عصب کشی و درمان های ریشه دندان نیز در 4 کلینیک دندانپزشکی از جمله مجتمع های تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و کارون ، مرکز سلامت خانواده شهید بهشتی (نیوساید) و بیمارستان بزرگ نفت در روزهای شنبه تا چهارشنبه در شیفت عصر انجام می گردد.
 
وی افزود : خدمات دندانپزشکی در روزهای پنجشنبه نیز در کلینیک مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت از ساعت 8 الی 12 اارائه می گردد.
 
وی اظهار داشت : در تمام ایام سال نیز در بیمارستان بزرگ نفت اهواز آنکال دندانپزشکی در نظر گرفته شده و در ساعتی که کلینیک های دندانپزشکی فعال نیستند (٢٠ تا ٧:٣٠ صبح روز بعد) در صورت مراجعه به اورژانس و تشخیص پزشک اورژانس ، بلافاصله دندانپزشک آنکال فراخوان می شود.
 
دکتر حقیقی در خصوص نحوه اخذ نوبت خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی گفت : مراجعین محترم می توانند جهت أخذ نوبت برای خدمات عمومی دندانپزشکی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 الی 16 از طریق کال سنتر( شماره تلفن 3153-061 ) اقدام نمایند. به علاوه برنامه نوبت دهی اینترنتی (از طریق سایت بهداشت و درمان و یا اپلیکیشن) نیز فعال می باشد.
 
پس از ویزیت اولیه بیمار توسط دندانپزشک در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی از جمله درمان های ریشه و ... ، پرستار دندانپزشکی با توجه به محل زندگی مراجعه کننده ، در نزدیک ترین مرکز نوبت دندانپزشکی را هماهنگ نموده و نوبت ثبت می گردد.
 
رئیس خدمات دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز همچنین از آغاز بکار کلینیک دندانپزشکی اختصاصی شاغلین صنعت نفت از 7 اسفند ماه خبر داد و گفت : جهت رفاه حال شاغلین و دریافت خدمات دندانپزشکی بعد از تایم اداری و کاهش زمان انتظار این عزیزان ، کلینیک دندانپزشکی اختصاصی شاغلین از 7 اسفند ماه در شیفت عصر در معاونت بهداشت و طب صنعتی فعال می گردد و نوبت دهی این کلینیک نیز از طریق کال سنتر و از ساعت 14 الی 16 روز قبل خواهد بود.
 
وی در خصوص تایید نسخ دندانپزشکی جهت خدمات انجام شده ی خارج از سازمان نیز گفت : بازنشستگان محترم صنعت نفت و خانواده های ایشان جهت تایید نسخ بایستی به نمایندگی های صندوق های بازنشستگی مراجعه فرمایند اما تایید نسخ دندانپزشکی شاغلین و خانواده های ایشان از 7 اسفند ماه از ساعت 9 الی 12 در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت انجام خواهد گرفت.

نفت آنلاین: این اقدام پس از آن صورت گرفت که نفت آنلاین هفته گذشته با انتشار یادداشت مخاطبین خواستار رفع مشکلات شاغلین در خصوص خدمات دندانپزشکی  شده بود/ تصویر زیر:
بهداشت و درمان نفت اهواز
https://naftonline.ir/news/26233/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0