تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در جلسه عملیات با روسای دستگاه های حفاری گفت :روند جاری عملکرد و تراز مالی شرکت ملی حفاری رو به جلو و مثبت است .
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز دوشنبه (24 شهریورماه) در جلسه عملیات با حضور روسای دستگاه های حفاری، افزود: درآمدهای شرکت باید از محل انجام کار حفاری و ارایه خدمات یکپارچه فنی و تخصصی تامین شود. 

وی با این توضیح که ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقش اساسی در فرآیند تولید نفت و گاز در کشور داشته و  دارد، گفت: حفاری زنجیره اصلی تولید است و این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در صنعت حفاری کشور، پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت را اولویت نخست روز شمار کار خود تعریف کرده است. 

موسوی اظهار کرد: امسال بخشی از فعالیت های عملیاتی شرکت در قالب توافقنامه و بخشی پروژه  محور است و گرایش فعالیت ها در سال آینده بیشتر به سمت و سوی پروژه محوری سوق داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اهتمام به راندمان کار و بهره وری ، الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و در راس آن سلامت کارکنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان را اولویت کار و تلاش در این شرکت عنوان کرد. 

وی با توصیف دستگاه حفاری به یک کارخانه تولیدی افزود: روسا و مجموعه کارکنان در دستگاه های حفاری در هر منطقه عملیاتی مدیر و کارکنان این کارخانه بزرگ هستند که همدلی، همگرایی،  کار گروهی، مشارکت و تلاش مضاعف آنان زمینه شتاب بخشی ، تولیدی شدن زودهنگام چاه نفت و ارزش اقتصادی را فراهم می آورد و تکمیل هر حلقه چاه ، حاصل فرآیند کار ما است. 

موسوی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های به عمل آمده، روند جاری عملکرد و تراز مالی شرکت رو به جلو و مثبت است و نشان از کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کار دارد، گفت: انضباط کاری، بهینه سازی هزینه ها، استفاده حداکثری از امکانات موجود، بکارگیری توانمندی های داخلی، اصلاح و بهبود فرآیندها و  ساختار و شفافیت مالی از نکات مهمی به شمار می آید که زمینه پویایی شرکت را فراهم می آورد.  

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط اصلاح روند تامین کالا، کیفیت گرایی و تقویت سازندگان و تولیدکنندگان داخلی را یادآور و اظهار کرد: اجرای کار در صنعت حفاری می بایست مبتنی بر اصول مهندسی، روزآمد سازی و تعمیرات به موقع تجهیزات، ، دانش روز و رعایت دستورالعمل ها و الزامات در مباحث استانداردها و HSE صنعت نفت باشد. 

وی افزود: کارکنان شرکت ملی حفاری ایران و خانواده های آنان همگی یک مجموعه بزرگ هستند که در تعامل و علایق مثال زدنی نسبت به کار و مسئولیت پذیری در شمار  زحمتکش ترین و دلسوز ترین کارکنان صنعت نفت محسوب می شوند و این شرکت را سرمایه کشور می دانند و با مشارکت فعال خود در جهت حفط و نگهداشت و استمرار فعالیت های آن تلاش می کنند. 

موسوی با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای یکی از کارکنان عملیاتی تاکید کرد: مدیریت ها و بخش های ذیربط باید به طور جدی از تکرار اینگونه حوادث پیشگیری و ضمن توجه بیش از پیش به نهادینه نمودن فرهنگ ایمنی، کارکنان را نسبت به خطرات کوچکترین بی دقتی و یا تعجیل در انجام کار توجیه نمایند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پایان از همه همکاران که در مناطق دور افتاده خشکی و دریایی استان های نفتخیز  برای اعتلای صنعت نفت کشور تلاش و همت خود را بکار گرفته ای قدردانی و تقدیر کرد. 

در این نشست که با رعایت پروتکل های بهداشتی  و HSE برگزار شد و علاوه بر مدیران عملیاتی، 25 نفر از روسای دستگاه های حفاری حضور داشتند، سعید اکبری سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری گزارشی از این حوزه ارایه و در ادامه مدیرعامل به پرسش های روسای دکل های حفاری حاضر پاسخ داد.
https://naftonline.ir/news/21707/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0