تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : ملی حفاری قلب تپنده صنعت نفت در استان خوزستان و نماد خودکفایی در کشور است و اجازه نابودی آنرا نمی دهیم.
مهندس مجتبی یوسفی | نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
مهندس مجتبی یوسفی | نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
مهندس مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار نفت‌آنلاین گفت: ملی حفاری قلب تپنده صنعت نفت در استان خوزستان و نماد خودکفایی در کشور است و اجازه نابودی قلب نفتی خوزستان را نخواهیم داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت : بیش از ۱۵ هزار خانوار بصورت مستقیم و ده‌ها هزار نفر بصورت غیرمستقیم معیشت‌ آنان از طریق این شرکت تامین می‌شود و هرگز نخواهیم گذاشت ملی حفاری ، هفت‌تپه‌ای دیگر شود.

نفت آنلاین : شایان ذکر است چهارم مرداد امسال در نامه‌ای از سوی سازمان خصوصی‌سازی ، فهرست بلند بالایی از اسامی شرکت‎هایی دیده می‌شود که قرار است براساس مصوبه اول اردیبهشت‌ماه سال جاری هیات واگذاری در فهرست واگذاری‌های امسال قرار گیرند، که نام شرکت ملی حفاری ایران هم در میان این اسامی دیده می‌شود.

بر این اساس هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نفت در امور برنامه‌ریزی نیز روز گذشته در گفتگو با مهر درباره آخرین خبر از روند خصوصی سازی شرکت ملی حفاری گفت: فرآیند خصوصی سازی شرکت ملی حفاری مطابق روال معمول از طریق سازمان خصوصی سازی پیگیری می‌شود و وزارت نفت مخالفتی با این خصوصی سازی ندارد. اگر سازمان خصوصی سازی تشخیص دهد که این شرکت را می‌توان خصوصی کرده و فروخت، وزارت نفت مخالفتی ندارد!

در پایان این نکته قابل ذکر است که انتشار اخبار واگذاری در محیط مجازی موجب نگرانی های از سوی کارکنان این شرکت شده است و حفارمردان  انتظار دارند همه نمایندگان خوزستان و مسئولین نسبت به این خبرها واکنش نشان داده و یکبار برای همیشه موضوع واگذاری این شرکت بزرگ و مهم کشوری برای همیشه پایان یابد.

https://naftonline.ir/news/21556/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند ملی حفاری
شیر مادرت حلالت آقای یوسفی
امیدمان به شماست
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
دعای خیر کارکنان ملی حفاری پشت و پناه شماست آقای یوسفی
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضوی
سپاس مهندس یوسفی
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیروز
ما از تمامی نمایندگان محترم انتظار حمایت از آقای یوسفی رو داریم درود بر آقای یوسفی
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند سابق ملی حفاری
امیدوارم هارت و پورت نباشه، محکم‌استوار جلو این خصوصی سازی را بگیرن، و مشکلات قبل را هم حل کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بعدش نوبت مناطق نفتخیزه
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت ملی حفاری به دستور امام (ره) ایجاد شد و از ارکان بسیار مهم وزارت نفت است .
خداوکیلی تجربه و توان این بچه ها در دنیا اگر بی نظیر نباشه مطمئنا کم نظیر هستش و می تونه بعد از دوره تحریمها یکی از ارکان و موتورهای پیشرفت مملکت عزیزمون باشه
مسئولین و نمایندگان عزیز به این امر توجه کنن
یا حق
feedback
Iran, Islamic Republic of
reza
آفرین آقای یوسفی
منتظر آقای سید کریم حسینی نیز هستیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مینا
بی فایده اشت

چون دستورخصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران صادر شده است
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی پیمانکاری حفاری
آقای یوسفی دمت گرم .تا اخرش پشت ما باش
feedback
Canada
کارگر
ازتمامی نماینده های استان خوزستان عاجزانه تقاضاداریم با کمک همدیگراین مشکل ونگرانی پانزده هزارخانواده صنعت حفاری را حل کنند. چون کارگران وکارمندان این شرکت از همه شهرهای استان خوزستان از مسجدسلیمان ودزفول وشوشتر تا شوش واهواز وآبادان وخرمشهروهفتگل ورامهرمزوبهبهان و...دراین شرکت مشغول کارند.وحتی استانهای همجواروازکل ایران کارگر وکارمند دراین شرکت نون میخورند که از ظرفیت تمام نمایندگان مجلس برای جلوگیری ازخصوصی سازی ملی حفاری بایداستفاده کرد.نماینده های عزیز نگذاریم هفت تپه ای دیگر درست شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرادی
آقای یوسفی با غیرت . دست علی یارتان
دعای هزاران نفر از پرسنل شرکت ملی حفاری ایران پشت و پناه شما
نگذارید ملی حفاری را خصوصی کنند
ملی حفاری هزاران خوزستانی را نان می دهد
بخدا نگرانیم
آقای یوسفی منتظر اقدامات جدی تر شما در این خصوص هستیم

با سپاس از نفت آنلاین و جناب آقای مهندی مجتبی یوسفی نماینده شریف مردم اهواز
feedback
United States
ارمان
امیدوارم هر چه زودتر این شرکت هم به دست اهالی فن بیفتد که هر چه در توان دارند به نمایش بگذارند ما که سالهاست درمنتطر بهبودی معیشت ارکان ثالثی هاچشمهایمان به سوی تمامی مسولان غیرتمند دوخته بودیم دیگر همان بهتر که آب پاکی را بر سر خود بریزیم.
انا لله و انا الیه راجعون
فاتحم الصلوات
feedback
Iran, Islamic Republic of
آوا
اقای یوسفی خدا خیرت بده لطف کن کمک مردم زحمت‌کش حفاری بکن که با خقوصی سازی سرنوشتی جز هفت تپه و لوله سازی چیز دیگه ای ندارن وزارت نفت نمیدونم مشکلش با حفاری چیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
بانو
یعنی چی هرچی ملی بود رو خصوصی کردند؟ مگر شرکت ملی نفت ایران بدون زیربنای آن یعنی ملی حفاری که وظیفه تولید و استخراج نفت رو دارد، ملی خواهدماند؟ واقعا سازمان خصوصی سازی باید منحل شود چون هدف نهایی آن نابودی اموال بیت المال و زیر بنای ملی کشور هست، چرا باید طی این دهه شاهد فروش پالایشگاه‌ها و پتروشیمی های کشور باشیم؟ مگر اینها اموال دولت‌ هست؟ اینها اموال بیت المال بودند، اینها سهم نفت مردم خوزستان و باقی ملت ایران بودند به چه حقی فروخته میشوند؟؟؟
feedback
United States
انشاءالله این آرزو(هاپولی کردن)ملی حفاری را به گور خواهند برد و هرگز خصوصی سازی ملی حفاری انجام نمیشود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهنام
من ک شخصا ۱۰۰٪ موافق خصوصی سازیNIDC هستم. چونکه (با ۱۰ سال سابقه کار نظارت حفاری ) از سال ۹۴ تا کنون هیچگونه افزایش حقوق نداشتیم. واقعا یکی باشه جوابگوی عدن افزایش حقوقا باشه. حداقل همون افزایش سالیانه دولت هم اعمال نمیشه. خدا میدونه چرا؟
feedback
Ukraine
سام
گل بود و به سبزه نیز آراسته شد
در این وضعیت که نزدیک بیست دکل حفاری خوابیده و اوضاع نابسامان کرونا این خبر دیگه واقعا دل حفار مردان را دو چندان شاد نمود.
واقعا دست مریزاد به دست و دل بازان فروش اموال مردم بصورت مفت و مجانی و سپس هرج و مرج و ندادن حقوق پرسنل و ....هزاران اما و اگر دیگر.......
واقعا سپاسگذاریم مسولان غیرتمند
هر چه زودتر به سرانجام برسانیدش
تازه ترين نظرات
0