کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجازه واگذاری ملی حفاری را نخواهیم داد

28 مرداد 1399 ساعت 21:46

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : ملی حفاری قلب تپنده صنعت نفت در استان خوزستان و نماد خودکفایی در کشور است و اجازه نابودی آنرا نمی دهیم.


مهندس مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار نفت‌آنلاین گفت: ملی حفاری قلب تپنده صنعت نفت در استان خوزستان و نماد خودکفایی در کشور است و اجازه نابودی قلب نفتی خوزستان را نخواهیم داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت : بیش از ۱۵ هزار خانوار بصورت مستقیم و ده‌ها هزار نفر بصورت غیرمستقیم معیشت‌ آنان از طریق این شرکت تامین می‌شود و هرگز نخواهیم گذاشت ملی حفاری ، هفت‌تپه‌ای دیگر شود.

نفت آنلاین : شایان ذکر است چهارم مرداد امسال در نامه‌ای از سوی سازمان خصوصی‌سازی ، فهرست بلند بالایی از اسامی شرکت‎هایی دیده می‌شود که قرار است براساس مصوبه اول اردیبهشت‌ماه سال جاری هیات واگذاری در فهرست واگذاری‌های امسال قرار گیرند، که نام شرکت ملی حفاری ایران هم در میان این اسامی دیده می‌شود.

بر این اساس هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نفت در امور برنامه‌ریزی نیز روز گذشته در گفتگو با مهر درباره آخرین خبر از روند خصوصی سازی شرکت ملی حفاری گفت: فرآیند خصوصی سازی شرکت ملی حفاری مطابق روال معمول از طریق سازمان خصوصی سازی پیگیری می‌شود و وزارت نفت مخالفتی با این خصوصی سازی ندارد. اگر سازمان خصوصی سازی تشخیص دهد که این شرکت را می‌توان خصوصی کرده و فروخت، وزارت نفت مخالفتی ندارد!


در پایان این نکته قابل ذکر است که انتشار اخبار واگذاری در محیط مجازی موجب نگرانی های از سوی کارکنان این شرکت شده است و حفارمردان  انتظار دارند همه نمایندگان خوزستان و مسئولین نسبت به این خبرها واکنش نشان داده و یکبار برای همیشه موضوع واگذاری این شرکت بزرگ و مهم کشوری برای همیشه پایان یابد.


کد مطلب: 21556

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21556/اجازه-واگذاری-ملی-حفاری-نخواهیم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir