تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا به زودی مشکلات ۱۰۶ هزار نفر از نیروهای پیمانکاری، ۳۴ هزار نفر نیروهای قرارداد کار موقت و ۴هزار نفر نیروهای رسمی و پیمانی وزارت نفت مرتفع شود.
کمیسیون انرژی مجلس | مشکلات کارکنان نفت | نفت آنلاین
کمیسیون انرژی مجلس | مشکلات کارکنان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از سایت رسمی مجلس شورای اسلامی ؛  فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و احمد مرادی نائب رئیس این کمیسیون جلسه‌ای را با فرزین مینو معاون منابع انسانی و مدیران تدوین مقررات اداری و استخدامی و آموزش نیروی انسانی وزارت نفت درخصوص بررسی وضعیت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی قراردادی و رسمی شرکت نفت برگزار کردند.

در این رابطه احمد مرادی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تشریح مفاد این جلسه، گفت: در این نشست راهکارهای اجرای طرح طبقه‌بندی 106 هزار نفر از نیروهای پیمانکاری -که در1800پیمان در سراسر کشور مشغول به کار هستند- مشخص شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس خروجی جلسات مسئولان ذی‌ربط وزارتخانه‌های نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 795 شغل تعریف شده و 1200پیمانکار با وزارت نفت قرارداد پیمانکاری دارند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد؛ به زودی مشکلات 106 هزار نفر نیروهای پیمانکاری، 34 هزار نفر نیروهای قرارداد کار موقت و 4هزار نفر نیروهای رسمی و پیمانی وزارت نفت از حیث تبدیل وضعیت، حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، آموزش و طرح طبقه‌بندی مشاغل در وزارت نفت در سراسر کشور مرتفع شود. این امر با کمک وزارتخانه‌های نفت، کار و کمیسیون‌های انرژی و اجتماعی شورای اسلامی محقق خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/21505/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
Msvi
این وعده ها دوره های قبلی هم داده شد، چه فرقی کرر
feedback
United States
کارگر ملی حفاری
لطفا هوای کارگرهای ملی حفاری رو هم داشته باشید
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران
کی..ما که پیر شدیم
feedback
United Arab Emirates
مجید رئیسی
تا این وزیر هست فقط وعده و وعید قرار بود از دی ماه طبقه بندی مشاغل اجرا بشه کی کو فقط دروغ امید هست نیروی ولایتمدار بیاد در راس شرکت نفت مدیران ووزیر فعلی باید بروند واقای قالیباف و اقای رئیس وارد شرکت نفت وتابعه شوند تکلیف پیمانکاران دزد روشن بشود دست پیمانکاران قطع بشه از شرکت نفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید عباس
با تشکر از همه عزیزان درگیر در حل و فصل مشکلات همکاران رسمی و مدت موقت و شرکتی. بنده در واحد امدادم همکار راننده مون معلم حق التدریسی اموزش و پرورش بود چندی قبل گفت که دیگه از ساعتی در اومده و رسمی شده خیلی خوشحال بود براش بهترین هارو ارزو کردم و به امید روزیم که ما هم رسمی بشیم براش تعجب اور بود که منی که ۲۵سال سابقه دارم چطور هنوز موقتم از او خواهشی کردم که این موضوع رو به دانش اموزاش نگه چون ممکنه ...بماند . به امید روزهای بهتر و زیباتر.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید عباس
با تشکر از همه دست اندرکاران رسیدگی به مشکلات همکاران رسمی و قراردادی و شرکتی.
feedback
United Kingdom
عبدالجلیل محامیدی
با سلام خدمت نمایندگان محترم مردم در کمیسیون انرژی مجلس اسلامی ایران ایه شریفه قران میفرماید ....من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق ، ما بازنشستگان شرکت نفت قانون همسان سازی برای انجام میشود. به تمام ارگانها وسازمانها شرکتها ابلاغ شده که قانون همسان سازی اجرا شود چرا وزارت نفت این قانون اجرا نمیکند باید همسان سازی با شاغلین شرکت نفت اجرا شود قانون گفته بازنشستگان باید ۹۰درصد حقوق شاغلین باید دریافت کنند با تشکر منتظر ی اتفاق خوب هستیم اینشالاه در این ایام اعیاد مسلمانان
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
منتظریم ببینیم کی افزایشات حقوق ما کارکنان نفت چه رسمی و چه پیمانی و قراردادی تعیین تکلیف میشود فقط سریعتر انجام بدین جونمون به آزمون رسیده.
feedback
Russian Federation
بنده
باز هم کارمندان مدت معین فراموش شدند
یعنی فقط رسمی و قراردادی مدت موقت و نیروهای پیمانکاری توی این وزارت خانه هستند!!!؟
گناه ما نیروهای مدت معین چیه که احمدی نژاد با قوانین مسخره اش زندگیمون رو نابود کرد و کسی هم پیگیر حق و حقوق ما نیست
بابا به خدا ما هم مثل رسمی ها آزمون دادیم گزینش رفتیم صد مرحله رو طی کردیم تا استخدام شدیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حقگو
تا این تیم هلدینگ خلیج فارس روی کار هستند جز بدبختی چیز نسیب نیروهای پیمانکاری و رسمی نخواهد شد
feedback
Iran, Islamic Republic of
موسوی
فعلا مشغول برنامه ریزی جهت مصادره صندوق بازنشستگی نفت می باشند کار کنان نفت در آ یند در اختیار تعمین اجتماعی قرار خواهد گرفت این جلسات فایده ندارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ع.آ
با سلام و احترام .جناب آقاي مينو رئيس هسته گزينش شده اند و ديگر معاون منابع انساني شركت ملي نفت نيستد
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
متاسفانه بحث قراردادی ها بسیار غیر قابل حل شده است و از دیپلم تا دکترا حقوق یکسان دریافت می‌کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
آقای دکتر عباسی
رفع تعلیق 160 عضو هیات علمی پژوهشگاه صنعت نفت کی انجام میشه؟
تازه ترين نظرات
0