تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
کارکنان نفت می گویند هنوز وعده مسئولین شرکت ملی نفت ایران مبنی بر پرداخت وام قرض الحسنه به کارکنان نفت هنوز محقق نشده است.
کارکنان شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
کارکنان شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
کارکنان نفت با ارسال پیام‌های جداگانه به نفت آنلاین می‌گویند: اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که شرکت ملی نفت ایران از پرداخت وام قرض الحسنه ۷ تا ۱۰ میلیون تومانی به کارکنان نفت خبر داده بود.

این کارکنان می‌گویند قرار بود این وام با اقساط ۱۲ ماهه از  محل رسوب منابع نفت کارت‌ها به کارکنان نفت پرداخت شود و تبلیغات زیادی برای آن در سایت‌های نفتی شده بود ،اما با گذشت بیش از چند ماه از این وعده هیچ خبری از آغاز پرداخت آن به کارکنان نشده است.

این کارکنان همچنین میزان وام پرداختی را ناچیز و از زمان بازپرداخت آن در این شرایط اقتصادی انتقاد کردند و از مسئولین خواستند به وعده‌های داده شده در این خصوص عمل کنند.

https://naftonline.ir/news/21412/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند قرارداد موقت عسلویه
حرفهای آقای کرباسیان فقط چیزی جز مسخره کردن کارکنان بیشتر نیست، همون اندازه که هی داد و بیداد کرد که پاداش تراز مالی باید به همه پرداخت بشه آیا شد؟؟؟، ما که نگرفتیم هیچ کسی هم نگرفت، این وام هم مثل بقیه حرفهاش. امیدوارم مثل ??? نظرات را فیلتر نکنید و حتی به گوش خود کرباسیان هم برسونید
feedback
Iran, Islamic Republic of
نعمت الله جمالی
با سلام و احترام
اینجانب نیروی پیمانکاری مناطق نفتخیز جنوب هستم،من 8ماه فیش حقوق بهم ندادن هیچکسم جوابگو نیست دلیل ندادن فیش حقوق به من دزدی ک در فیشها صورت میگیره پیمانکار مدرک دست نیرو نمیده حقوقم با اضافه کار 4میلیون 4میلیونی ک با خون دل بهم پرداخت میکنن معلوم نیست چ روزی پرداخت بخوان پرداخت کنند کارانه و پاداشی ت میاد برام بعدا از4ماه شایدم بیشتر دریافت میکنم 😔که دیگ ارزشش خیلی کم شد (مدیران نفتی /سازمان بازرسی /)میدونید من بخاطره دیر پرداخت شدن حقوق و کارانم چه لطمعهای خوردم از لحاظ مالی و جسمی (مگه من نیرو که دارم با جون دل کار میکنم گناهههههههههم چی)??که بخاطر رانت بازی و فساد زنجیره ای باید من مجازات بشم من هم خانواده دارم من هم بچه ام دوستت دارم با تشکر از لطف شما
تازه ترين نظرات
0