تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
چهار ماه از ابلاغیه بهبود معیشت نیروهای پیمانکاری گذشت:

در خصوص چرایی عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان ارکان ثالث نفت توضیح دهید

با گذشت بیش از چهار ماه از ابلاغ دستورالعمل بهبود معیشت نیروهای پیمانکاری نفت ، هنوز شرکت های نفتی اقدام به اجرای آن نکرده اند.
کارکنان پیمانکاری نفت | عکس دریافتی | نفت آنلاین
کارکنان پیمانکاری نفت | عکس دریافتی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ اسفندماه سال گذشته بود که وزیر نفت دستورالعمل بهبود معیشت نیروهای پیمانکاری صنعت نفت را ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه 106 هزار نفر از نیروهای پیمانکاری صنعت نفت ( مستمر و غیره پروژه ای) شامل این طرح می شدند.

طبقه بندی مشاغل و بیمه تکمیلی سراسری از مهمترین بندهای این دستورالعمل بود.

اما با گذشت بیش از 4 ماه از ابلاغ آن هنوز وعده های داده شده تحقق نیافته و کارکنان پیمانکاری شرکت های زیر مجموعه نفت اثری از اجرای این ابلاغیه در شرکت های خود مشاهده نکرده اند.

این کارکنان از مسئولین ارشد منابع انسانی نفت خواسته اند در خصوص چرایی تاخیر در اجرای این ابلاغیه از طریق مراجع رسمی وزارت نفت اطلاع رسانی نمایند.

همچنین اوایل ماه جاری مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دستور العملی جهت حمایت از نیروهای پیمانکاری نفت ابلاغ کرد ؛ اما در این ابلاغیه هیچ اشاره ای به اجرای ابلاغیه سال گذشته وزیر نفت در خصوص بهبود معیشت نیروهای پیمانکاری نشد.

 
https://naftonline.ir/news/21377/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه کسی گوش داره وچشم داره وجسارت داره به کارگران ملی حفاری کمک کنه حقوقشون و که دوماهی یکبار میدن هیچ حقوقی که تو گرمای خوزستان حداقلش باید ۵تومن باشه ۳تومن میدن آخه این انصافه اینهمه از خونه دور باشی تو بیابونا با گرمای ۶۰درجه آخه این حقه این عدالته تا کجا تاکی باید شاهد حق خوریاتون باشیم چی از این دنیا با خودت میبری که کارگری و اینهمه عذاب میدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اولا چرا نیروهای مستمر باهاشون قرارداد مستقیم بسته نمیشه ؟ ثانیا طبقه بندی و ...اجرا نشد معلومه چرا .زیرا عوامل خرابکار و کارشکن نفوذی اسراییل و آمریکا در تمام ادارات و ارگانها و نهادها و شرکتها سالهاست که نفوذ کردنه و دارن انجام وظیفه میکنند بسیار هم حرفه ای هستن که تو میگی بابا اصلا اینا درستن و قانون خود اینه اصلا
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
علت یه مشت مفت خور تن پرور بی کفایت وبی مسئولیت بدرد لای جرز میخورند وگرنه همه ی این کار خیلی بی عرضه باشند با توجه به سابقه بیمه وانلاین وکامپیوتری بودن ۱۰ روز یه مشت دزد بی لیاقت وگرنه وزیر از دی ماه ابلاغ کرده کسانی مثل مولایی تربتی وسایر مدیران باید توبیخ بشوند
تازه ترين نظرات
0