تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کمپینی با نام نه به قراردادهای پیمانکاری ایجاد شده و کارکنان در آن از مسئولین خواسته اند که شرکت های واسط پیمانکاری نیروی انسانی حذف شوند.
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین در این کمپین آمده است:

در سال 91 و 92 رياست جمهوري وقت دستوري داد مبني بر ساماندهي نيروهاي پيمانكاري در سازمان‌هاي دولتي، در همين زمان وزارت نفت طي بخشنامه‌اي شروع به عقد قرارداد با اين نيروها نمود.سابقه حضور در صنعت نفت و مدرك تحصيلي اصلي‌ترين آيتم عقد اين قرارداد بود. به موجب اين قرارداد هر چند از ضعف اين بخشنامه استفاده نموده و خيلي ها كه شرايط هم نداشتند،قراردادي شدند با این حال تعداد زيادي از همكاران ما قرارداد موقت صنعت نفت شدند اما عده كثيري از نيروهاي متخصص فقط به صرف داشتن يك ماه سابقه كمتر از همكار كناري خود و يا يك درس مانده تا مدرك تحصيلي خود را اخذ نمايند، از اين قرار داد جا ماندند.

اما دولت بعد كه از راه رسيد، كلا مانع از ادامه روند اين قرارداد شد،حال سوالی كه ما از وزير محترم نفت داريم بسيار ساده است و ان اینکه اگر اين قرارداد اشكال فني دارد چرا دغدغه اصلي مجلس و وزير نفت شده ساماندهي اين نيروها؟و اگر نه،همكار متخصص كناري اين نيروي قرارداد موقت چرا بايد با داشتن تمامي شرايط هنوز نیروی پيمانكاري باشد كه نه حقوش به موقع است نه مزايايش و نه برخورد عادلانه كاري با وي می‌شود؟

در صنعت نفت با اين انواع قراردادها رسمي، پيماني، قرارداد معين، قرارداد مستقيم و پيمانكاري يعني تبعيض ونابساماني. در صورتي كه زحمت تمام قسمت‌هاي سخت صنعت نفت از پخش، گازبان،خطوط لوله،حفاري، پترو شيمي و غيره بر دوش اين نيروهاست.

ما نیروهای پیمانکاری از نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم لایحه حذف پیمانکار را به جدیت دنبال و تصویب نهایی نمایند،لطفا در نشر این کمپین تلاش کنید.

کارکنان محترم پیمانکاری صنعت نفت جهت حمایت از این کمپین میتوانند به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://www.farsnews.ir/my/c/28525



------------------------------------------- 

آخرین اخبار موثق در این خصوص  را در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی ما دنبال کنید؛ عضویت از طریق لینک های زیر:

http://instagram.com/naftonline

http://T.me/naftonline
 
https://naftonline.ir/news/21175/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام.بیچاره ترین و بدبخترین قشر نیروهای پیمانکاری شرکت ملی حفاری هستن که در مقابل نیروهای قرار دادی و رسمی بیشترین کار رو در سخت ترین شرایط انجام میدن اما کمترین حقوق مزایا رو میگیرن
feedback
Iran, Islamic Republic of
Alireza.m
تا زمانی که افسادطلبها وشخص زنگنه وزیره ما امیدی به بهبودی شرایطمون نداریم،خدا جوابتوبده زنگنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
سلام. تو میخواهی ما پیمانکاران را بدبخت کنی مگه ما ماهی بیشتر دو میلیارد تومان درآمد داریم. تا الان که خدارا شکر خوب پیش رفته حداقل 20 سال دیگه صبر کنید
0