تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس از تعمیرات اساسی و بازسازی کامل مشعل اصلی سکوی فاز یک پارس جنوبی از سوی متخصصان و مهندسان داخلی در کارگاه عملیات این شرکت خبرداد.
شرکت نفت و گاز پارس | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز پارس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، هادی فخرزاده اظهار کرد: مشعل اصلی سکوی فاز یک پارس جنوبی پس از آسیب‌دیدگی کلی و ایجاد پاره‌ای مشکلات در ساختار فیزیکی و همچنین اختلال در عملکرد، با تیپ فلر دیگری تعویض و برای بررسی و تعمیر از میدان مشترک پارس جنوبی در خلیج فارس به کارگاه عملیات این شرکت در منطقه عسلویه منتقل شد.

وی با بیان اینکه به‌منظور تعمیر و بازسازی این مشعل اصلی همه متریال مورد نظر از طریق واحد تدارکات شرکت نفت و گاز پارس تأمین شده است، افزود: هم‌اکنون اقدام‌های لازم اعم از تعویض، تعمیر و ساخت بخش‌های مختلف این تجهیز در کارگاه عملیات در حال انجام است.

فخرزاده هزینه تعمیر و بازسازی مشعل اصلی سکوی فاز یک را حدود یک‌سوم نمونه‌های مشابه عنوان و تصریح کرد: این تجهیز از سوی شرکت‌های سازنده داخلی در سطح کشور تولید می‌شود، از این رو تعمیر و بازسازی این مشعل اصلی در کارگاه عملیات شرکت نفت و گاز پارس و با همان کیفیت، به مراتب از لحاظ اقتصادی و زمانی، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توانمندی متخصصان این شرکت، تمامی مراحل تعمیر و ساخت این مشعل اصلی در مجموعه کارگاه عملیات این شرکت انجام می‌شود، گفت: با پایان  عملیات تعمیر و بازسازی این مشعل اصلی، همه تست‌های مربوطه روی آن انجام شده و پس از اخذ تأییدیه‌های لازم از بازرسی فنی و آزمایشگاهی، این تجهیز برای نصب و راه‌اندازی به سکوی فاز یک ارسال می‌شود.
https://naftonline.ir/news/21136/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0