تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از انجام سه هزار و 593 متر عملیات حفاری افقی و جهت دار چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و‌دریایی کشور از سوی این شرکت در دو ماه نخست سال جاری خبر داد.
مهندس علی دقایقی | مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
مهندس علی دقایقی | مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس علی دقایقی  گفت: در این مدت همچنین با ایجاد هفت حفره نسبت به   انجام 373 متر مغزه گیری که برای بررسی و شناخت سنگ و لایه های مخزن صورت می پذیرد، اقدام شده است. 


وی افزود: همسو با عملیات ویژه در بخش خدمات ویژه نیز متخصصان و کارکنان مجرب این مدیریت در مدت پیش گفته موفق به انجام 44  عملیات نمودارگیری درون چاهی، 81 عملیات نمودارگیری سطحی و 49  عملیات چاه پیمایی و نصب ادوات سرچاهی شدند. 

دقایقی اظهار کرد: این شرکت در زمان حاضر از بزرگترین ناوگان خدمات نمودارگیری درون چاهی و نمودارگیری سطحی و حفاری جهت دار کشور برخوردار و برای ارایه خدمات تخصصی به شرکت های متقاضی و پروژه های کلید در دست آمادگی کامل دارد. 

مدير خدمات ویژه شرکت ملی حفاري ایران گفت: این مدیریت با بهره مندی از فناوری های روز صنعت راهبردی حفاری و بالغ بر 900 نفر نیروی انسانی با تجربه و توانمند، افزون بر 15 نوع خدمات فني تخصصي به شرکت های نفتی در مناطق عملیاتی خشکی و دریا ارایه مي‌ دهد که از آن جمله می توان به عملیات حفاری جهت دار و افقی، جهت یابی حفاری ، مغزه گیری، گذر از جداره، مشبک کاری، نمودارگیری درون چاهی، نمودارگیری حین حفاری، نمودارگیری سطحی، چاه پیمایی، تکمیل چاه و نصب ادوات سرچاهی اشاره کرد. 

وی یادآور شد: شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب،  نفت مناطق مرکزی، نفت فلات قاره، مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز اروندان، نفت و گاز پارس و تعدادی از شرکت های بخش خصوصی از شمار شرکت هایی هستند که از خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران استفاده می کنند.
https://naftonline.ir/news/21117/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0