تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی حمیدرضا گلپایگانی را به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
حمیدرضا گلپایگانی | رییس جدید هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
حمیدرضا گلپایگانی | رییس جدید هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، در حکم مسعود کرباسیان خطاب به گلپایگانی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و توانمندی های جنابعالی و با توجه به مصوبه مورخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجمع عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بدین وسیله جنابعالی به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب می‌شوید

امید است جهت نیل به اهداف سازمان با محوریت جهش تولید و در راستای سیاست ها و راهبردهای کلان شرکت ملی نفت ایران، جنابعالی با اتکال به ایزد متعال در چارچوب حاکمیت شرکتی و با استقرار سازوکارهای اجرایی لازم و بهره گیری از نیروهای مجرب و کارآمد، ایجاد سازوکار اثربخش کنترل های داخلی و استفاده حداکثری از امکانات موجود جهت حصول اطمینان از عملکرد کارا و اثربخش و با صرفه اقتصادی شرکت و شفافیت عملیات و صورت های مالی، در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید.»
 
https://naftonline.ir/news/20839/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
الان جیغ بکشیم الان کار برا ما گیر میاد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
گلپایگانی برای نابودی ملی حفاری آمد خدا بخیر بگذرونه
feedback
United States
دشمن مافیای نفت
اکنون با تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مواظب نفوذی ها و اژدهای هفت سر فساد باید بود و فرمایش قاطع معظم له(توقع من اجرای تصمیمات قاطع،عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد است) که سرلوحه کار قوه قضایی گردیده است ، موقعیت خدمت برای کوتاه کردن دست مافیای نفت فراهم است.لذا آقای گلپایگانی با استفاده از این فرصت بی نظیر باید با جدیت در اصلاح امور و ریشه کن کردن فساد ، بی امان اقدام نماید.
در موقعیت دشوار کنونی مملکت مافیای نفت نیز بیکار نمانده و این ساز را کوک کرده اند که آقای گلپایگانی برای خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران آمده است! عملی بسیار ناجوانمردانه.
انتصاب آقای گلپایگانی به ریاست هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران اقدام مبارکی است گرچه با تاخیر زیاد صورت گرفته است.گنجاندن ساز و کار اثر بخش کنترل های داخلی و شفافیت عملیات و صورتهای مالی در حکم انتصاب ایشان بسیار معنی دار و دلگرم کننده است.امیدوارم که آقای گلپایگانی با درایت و ماهیت ضد فسادی که دارد بتواند به ماموریت محوله بپردازد و میدان مبارزه را ترک نکند و مافیای نفت هم نتواند ایشان را نظیر آقای سپهر سپهری از صحنه حذف نماید.
صنعت حفاری بیست سالی است که تیول قبیله خاصی است و برای پنهانکاری دامنه فساد گسترده خود حضور هیچ غیر خودی را تحمل نکرده اند.
فقط یک شخص سه بار به مدیر عاملی شرکت ملی حفاری ایران و یکبار نیز به مدیر عاملی حفاری شمال برگزیده شد.بسیار قابل توجه است که هنوز مدیریت شرکت ملی حفاری ایران همان مدیریت زمان همین شخص می باشد و حتی در آخرین تغییرات دو نفر از مدیران و مجریان فرامینی ایشان به هیئت مدیره نیز راه یافته اند! که بدینوسیله به مشتریان ، تامین کنندگان کالا و خدمات داخلی و خارجی و پرسنل شریف شرکت بفهمانند که با وجود رفتن این شخص هنوز در بر همان پاشنه ی سابق میپرخد !!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نا شناس دوم
مافیای نفت اجازه نخواهد داد که گلپایگانی وارد ملی حفاری شود! هنوز نیامده خبر انتصاب از سایت ملی حفاری حذف شد! ولی هم چنان در سایت ملی نفت تا اکنون هست. غیر خودی راه نمیدهند همانطور که سپهری را تاراندند! انشاالله که نطیر دفعات قبل وزارت نفت کوتاه نیاید. "همیشه مدیر عامل حفاری" گر چه از نفت رفته ولی مدیریت ملی حفاری نه تنها مدیریت زمان ایشان هست بلکه دو تن از سرسپردگان ایشان نیز به هیئت مدیره هم راه یافته اند!
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
متاسفانه امیدی نیست . آقایان به قدری در غارت بیتالمال و توطئه چینی استادند که کاری نمیشود کرد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسینی
آقای گلپایگانی از مدیران سالم وزارت نفت هستند . ولی متاسفانه برای نیرو ارزش قایل نیستند . آقای گلپایگانی برو با خودت فکر کن ببین چرا نیروهای از آمدن شما ناراحت هستند. توی اون یکسالی که ملی حفاری بودی تمام مزایای پرسنل را قطع کردی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
آفرین به شرف نظر دهنده مورخ 25 اریبهشت که ضمن انتقاد از آقای گلپایگانی، ایشان را به درستی از مدیران سالم وزارت نفت قلمداد فرمود. آفرین به شرف این منتقد عزیز. ما در جمهوری اسلامی به منتقدینی از این دست نیازمندیم که در اظهار نظر منافع نظام و کشور را مقدم بر همه چیز بدانند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاشکی این انتصابات تاثیری هم داشته باشه
feedback
Germany
امیدوار
باید امیدوار بود. باید گفت و گفت وگفت، مطمئن باشید که صاحبان نفوذ تلاش خود را بکار خواهند برد که چراغ به تاریک خانه آنها انداخته نشود. خدا را شکر که خبر اتتصاب گلپایگانی را نفت آن لاین منتشر کرد،
feedback
Germany
تعقیب کننده نفوذ
برادران و خواهران لطفا به سایت ملی نفت و ملی حفاری هم سر بزنند. خبر انتصاب آقای گلپایگانی در سایت ملی حفاری آمد ولی پس از دو یا سه روز حذف شد!!!!در حالیکه هنوز خبر انتصاب در سایت ملی نفت هست! قدرت نفوذ را به نازم!!!!
نفت آنلاین : طبق پیگیری ما اصلا خبر انتصاب در سایت NIDC درج نشده بود که بخواهد حذف بشود.
feedback
United Kingdom
ناشناس
بسیار خوب خبر انتصاب اصلا درج نشده بود که حذف شود! آیا خبر انتصاب رئیس هیئت مدیره ملی حفاری مهم نبود که پرسنل ملی حفاری و دیکران بدانند؟ آیا خبرهائی از این قبیل هم در گذشته درج آنها قاعده نبود؟عرف نبود؟ معمول نبود؟ خیر قربان قدرت نفوذ و اژدهای هفت سر فساد است. به یاری حق و عزم راسخ نظام در مبارزه با فساد، نقاب از چهره مفسدان و منافقان نوع جدید برداشته خواهد شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین مجد
آفرین به غیرت نفت آنلاین پرمخاطب ترین رسانه نفتی جمهوری اسلامی ایران. بابت خبر انتصاب آقای گلپایگانی سپاسگذاریم.

نفت آنلاین ثابت کردی به هیچ گروه خاصی تعلق نداری و همین موضوع باعث شده از همه قشر ها مخاطب شما باشن. دمت گرم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سارا
آقای گلپایگانی
برو با خودت بشین فکر کن ببین چه کردی که با بازگشتت به ملی حفاری همه نگران شدن!
یکسال در حفاری بودی تمامی مزایای نیروها رو بریدی
feedback
Greece
بنظرم که برای نیروهای شاغل در حفاری هیچ خاصیتی نداشته باشه این بابا
جون کندنش برای ماست و انتصابات و پاداش ها ماله از ما بهترون
feedback
United States
همتون سر کارید بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
feedback
Iran, Islamic Republic of
داریوش
این اقا یکمرتبه تشریف اوردند وچندین دکل حفاری بیکار شد به دلابل واهی مثل نبودن مواد گل(سیال) ونبودن قطعه ومناطق هم به ایشان کار نمیداد همه پرسنل در مسجد دست به دعا برداشته بودند یادمان نمیره الان هم میخواهد شانسشان را بیازماید بابا خدایی ایول
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید تلفن محل کار آقای گلپایگانی را می خواستم
بب
0