تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: کارکنان اقماری در مناطق عملیاتی باید اطلاعات خود را در سامانه غربالگری، پایش و پیگیری بیماری کووید ۱۹ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ثبت کنند.
مهندس فرخ علیخانی | معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
مهندس فرخ علیخانی | معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شانا، فرخ علیخانی در حاشیه نوزدهمین نشست کمیته بحران سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران گفت: سامانه غربالگری کرونا سامانه جامعی است که با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت راه‌اندازی و برای همکاران اقماری الزام شده است تا ۷۲ ساعت پیش از ورود به منطقه عملیاتی اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند تا فاز نخست غربالگری انجام شود.

وی اظهار کرد: این سامانه کارکنان رسمی، قرارداد معین و موقت و پیمانکاری را پوشش می‌دهد و باید اطلاعات همه کارکنان در این سامانه وارد شود و غربالگری صورت گیرد. همچنین پیمانکاران پروژه‌ای که اطلاعات آنها از سوی شرکت‌ها ارسال شده است نیز می‌توانند در این سامانه اطلاعاتشان را ثبت کنند.
 

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران افزود: در مناطقی نیز که به هر دلیلی اینترنت مشکل دارد تدابیری اندیشیده شده است تا همکاران بتوانند از طریق سامانه پیامکی اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و تلاش‌های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ۴۴ دستورعمل تدوین‌ شده که نشان می‌دهد یک گروه مغزافزاری حرفه‌ای این دستورعمل‌ها را با توجه به محیط سازمانی نفت تدوین کرده است، گفت: مقرر شد نشست‌های آموزشی برای بخش‌های اچ‌اس‌یی، منابع انسانی و نیروهای عملیاتی برگزار شود و همچنین در بخش بهداشت که پنج حوزه فردی، محیطی، عمومی، ذهن و تغذیه است آموزش‌های لازم برای اجرای بهتر این دستورعمل‌ها اجرایی شود.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، نوزدهمین نشست کمیته بحران سطح ۳ این شرکت با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، معاون امور تولید شرکت ملی نفت، مدیران اچ‌اس‌یی و منابع انسانی و روسای حراست و روابط عمومی شرکت ملی نفت و دیگر اعضای این کمیته، با هدف بررسی اقدام‌های مقابله با کرونا در مناطق عملیاتی هفته گذشته برگزار شد.
https://naftonline.ir/news/20658/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
عباس امانی
اگر ادامه داشته باشد همین طرح کرونا سنجی بسیار خوبه
تازه ترين نظرات
0