تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
دومین روز اعتصاب کارگران پتروشیمی اروند

اعتصاب در پتروشیمی اروند؛کارگران: حراست کارت تردد ما را گرفت

موج جدید اعتصاب در پتروشیمی اروند، امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه وارد دومین روز خود شد.
دومین روز اعتصاب کارگران پتروشیمی اروند/ کارگران: حراست کارت تردد ما را گرفت/ لزوم طرح مسئله در کمیسیون کارگری بندر ماهشهر || عکس از ایلنا
دومین روز اعتصاب کارگران پتروشیمی اروند/ کارگران: حراست کارت تردد ما را گرفت/ لزوم طرح مسئله در کمیسیون کارگری بندر ماهشهر || عکس از ایلنا
به گزارش نفت آنلاین تعدادی از کارگران پتروشیمی اروند، ساعتی پیش به ایلنا گفتند: کارت‌های تردد پرسنل شرکت رامپکو (تعمیرات) و بسته بندی، صبح امروز توسط حراست شرکت پتروشیمی اروند از کارگران گرفته شد.

کارگران بخش های تعمیرات و خدمات در اعتراض به تبدیل قراردادشان به قرارداد حجمی از اسفند امسال، از روز گذشته دست به تجمع در مقابل ساختمان مرکزی این شرکت زده اند.

کارگران می گویند: روز گذشته مدیر امور اداری به ما وعده داده بود که این مساله صحت ندارد، ولی مدیرعامل شرکت در گفتگو با خبرنگار سرویس کارگری ایلنا، این موضوع را تایید کرده بود.

این کارگران گفتند: متاسفانه نمی‌توانیم به گفته های مسئولان اعتماد کنیم. ما خواهان ورود اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و همچنین فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بعنوان رئیس کمیسیون کارگری شهرستان، به این مسئله هستیم.

لازم به ذکر است، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند،، ضمن تایید تبدیل قراردادها به حجمی، اطمینان داده بود که هیچ کارگری بیکار نخواهد شد.
https://naftonline.ir/news/20094/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0