تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
شهادت حاج قاسم مردم را متحدتر کرد

خون حاج قاسم هم برای مردم برکت داشت

صبح روز جمعه 13 دی‌ماه 1398 خبری کوتاه ایران و جهان را به لرزه درآورد : حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید...
شهادت حاج قاسم سلیمانی وحدت مردم را بیشتر کرد | نفت آنلاین
شهادت حاج قاسم سلیمانی وحدت مردم را بیشتر کرد | نفت آنلاین
محمد ممبینی ؛ نفت آنلاین ||| صبح جمعه بود که مردم ایران بعد از روشن کردن تلویزیون های خود با نوار سیاه رنگ سمت چپ رسانه ملی مواجه شدند. آری خبر تلخ بود و باورنکردندی! خبری که ایران را بهت زده و تکان داد:
بدون شک میتوان حاج قاسم سلیمانی را محبوب ترین چهره نظامی کشور معرفی کرد. حاج قاسم شخصیتی بود که محدود به یک گروه یا جریان خاص نبود؛ چپ ؛ راست و حتی کسانی که سیاسی نبودند نیز حاج قاسم را دوست داشتند.

اگر امروز داعش در صدها کیلومتری دور از کشور ما نابود شده و امروز امنیت در کشور حاکم فرما است بخاطر تلاش ها و رشادت های رزمندگانی مانند حاج قاسم است که نگذاشتند تروریست ها به مرزهای کشور ما نزدیک شوند.

از قاسم سلیمانی حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد. امروز ایران ؛ عراق و سوریه در شهادت حاج قاسم عزادار هستند.

حاج قاسم پدر یتیمان سوری بود ؛ خدمت گذار سیل زدگان خوزستان بود ؛ یاور مردم مظلوم عراق بود و اگر فکر ایشان نبود امروز عراق و سوریه در اشغال و ظلم نیروهای داعش بود.

بدون شک خبر شهادت حاج قاسم یکی از تلخ ترین خبرهای تاریخ جمهوری اسلامی است. در کوچه و خیابان سراسر کشور همه در خصوص حاج قاسم صحبت می کنند . همه از انتقام سخت سخن می گویند .

اصلاح طلب ؛ اصولگرا و همه مردم ایران از لحظه اعلام خبر شهادت حاج قاسم تصاویر پروفایل و وضعیت خود را به حاج قاسم تغییر داده اند .

آری خون حاج قاسم هم برای مردم برکت داشت ؛ در روزهایی که گاهی دو قطبی بودن  ؛ اصولگرا و اصلاح طلب بودن باعث شده بود مردم به دو دستگی تبدیل شوند ؛ با اعلام خبر شهادت حاج قاسم اتحاد بین مردم شکل گرفت ؛ جگر همه مردم آتش گرفت! واقعا برکت بیشتر از این ! 

دونالد ترامپ رییس جمهور تروریست آمریکا با اقدام وقیهانه و سخیف فکر می کرد با رفتن حاج قاسم کشور دچار هرج و مرج و نظام تضعیف خواهد شد ؛ ولی ظاهرا آقای ترامپ تاریخ نخوانده است و نمیداند در زمان جنگ تحمیلی نیز مردم ما بعد از حمله صدام همه یک صدا و متحد در برابر  متجاوز به دفاع از کشور پرداختند ، پس خون حاج قاسم ها هیچ تاثیری بر تضعیف جبهه مقاومت نخواهد داشت و امروز هر ایرانی یک قاسم سلیمانی است.

روزگاری که چمران را شهید کردند ناراحت شدیم و گفتیم مغر متفکر کشور را از دست دادیم؛ اما بعد از چمران صیاد شیرازی آمد و وقتی صیاد را ترور کردند باز هم گفتیم بعد از صیاد چه کنیم ؟ که قاسم سلیمانی آمد و حال دیگر میدانیم بعد از شهادت صیاد هزاران قاسم سلیمانی نیز دوباره بوجود می آید و شهادت هر کدام ریشه نظام و انقلاب و وحدت مردم را قوی تر کرد.

اینستاگرام که مدعی آزادی بیان است در اقدامی سخیف تصاویر قاسم سلیمانی را حذف و پیج هایی که در خصوص شهادت ایشان مطلب می گذارند می بندد! اما آیا می توانید حاج قاسم را از قلب های مردم نیز حذف نمایید.

امروز در کوچه و خیابان مردم خواستار #انتقام_سخت هستند ؛ آری دل مردم فقط با انتقام سخت خنک خواهد شد ؛ جواب خون را با خون باید داد. انشالله طی روزهای آینده جواب دندان شکن و تاریخی ایران به اقدام تروریستی دولت تروریستی آمریکا با قاطعیت داده می شود و به خبر اول جهان تبدیل می شود./ محمدممبینی؛نفت آنلاین
 
https://naftonline.ir/news/19816/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
India
رضا
احسنت به نکات جالبی اشاره کردید
امروز اصولگرا و اصلاح طلب یکصدا همه قاسم سلیمانی هستیم و منتظر انتقام سختیم
0