کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت حاج قاسم مردم را متحدتر کرد

خون حاج قاسم هم برای مردم برکت داشت

14 دی 1398 ساعت 8:45

صبح روز جمعه 13 دی‌ماه 1398 خبری کوتاه ایران و جهان را به لرزه درآورد : حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید...


محمد ممبینی ؛ نفت آنلاین ||| صبح جمعه بود که مردم ایران بعد از روشن کردن تلویزیون های خود با نوار سیاه رنگ سمت چپ رسانه ملی مواجه شدند. آری خبر تلخ بود و باورنکردندی! خبری که ایران را بهت زده و تکان داد:


حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید.
 
بدون شک میتوان حاج قاسم سلیمانی را محبوب ترین چهره نظامی کشور معرفی کرد. حاج قاسم شخصیتی بود که محدود به یک گروه یا جریان خاص نبود؛ چپ ؛ راست و حتی کسانی که سیاسی نبودند نیز حاج قاسم را دوست داشتند.

اگر امروز داعش در صدها کیلومتری دور از کشور ما نابود شده و امروز امنیت در کشور حاکم فرما است بخاطر تلاش ها و رشادت های رزمندگانی مانند حاج قاسم است که نگذاشتند تروریست ها به مرزهای کشور ما نزدیک شوند.

از قاسم سلیمانی حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد. امروز ایران ؛ عراق و سوریه در شهادت حاج قاسم عزادار هستند.

حاج قاسم پدر یتیمان سوری بود ؛ خدمت گذار سیل زدگان خوزستان بود ؛ یاور مردم مظلوم عراق بود و اگر فکر ایشان نبود امروز عراق و سوریه در اشغال و ظلم نیروهای داعش بود.

بدون شک خبر شهادت حاج قاسم یکی از تلخ ترین خبرهای تاریخ جمهوری اسلامی است. در کوچه و خیابان سراسر کشور همه در خصوص حاج قاسم صحبت می کنند . همه از انتقام سخت سخن می گویند .

اصلاح طلب ؛ اصولگرا و همه مردم ایران از لحظه اعلام خبر شهادت حاج قاسم تصاویر پروفایل و وضعیت خود را به حاج قاسم تغییر داده اند .

آری خون حاج قاسم هم برای مردم برکت داشت ؛ در روزهایی که گاهی دو قطبی بودن  ؛ اصولگرا و اصلاح طلب بودن باعث شده بود مردم به دو دستگی تبدیل شوند ؛ با اعلام خبر شهادت حاج قاسم اتحاد بین مردم شکل گرفت ؛ جگر همه مردم آتش گرفت! واقعا برکت بیشتر از این ! 

دونالد ترامپ رییس جمهور تروریست آمریکا با اقدام وقیهانه و سخیف فکر می کرد با رفتن حاج قاسم کشور دچار هرج و مرج و نظام تضعیف خواهد شد ؛ ولی ظاهرا آقای ترامپ تاریخ نخوانده است و نمیداند در زمان جنگ تحمیلی نیز مردم ما بعد از حمله صدام همه یک صدا و متحد در برابر  متجاوز به دفاع از کشور پرداختند ، پس خون حاج قاسم ها هیچ تاثیری بر تضعیف جبهه مقاومت نخواهد داشت و امروز هر ایرانی یک قاسم سلیمانی است.

روزگاری که چمران را شهید کردند ناراحت شدیم و گفتیم مغر متفکر کشور را از دست دادیم؛ اما بعد از چمران صیاد شیرازی آمد و وقتی صیاد را ترور کردند باز هم گفتیم بعد از صیاد چه کنیم ؟ که قاسم سلیمانی آمد و حال دیگر میدانیم بعد از شهادت صیاد هزاران قاسم سلیمانی نیز دوباره بوجود می آید و شهادت هر کدام ریشه نظام و انقلاب و وحدت مردم را قوی تر کرد.

اینستاگرام که مدعی آزادی بیان است در اقدامی سخیف تصاویر قاسم سلیمانی را حذف و پیج هایی که در خصوص شهادت ایشان مطلب می گذارند می بندد! اما آیا می توانید حاج قاسم را از قلب های مردم نیز حذف نمایید.

امروز در کوچه و خیابان مردم خواستار #انتقام_سخت هستند ؛ آری دل مردم فقط با انتقام سخت خنک خواهد شد ؛ جواب خون را با خون باید داد. انشالله طی روزهای آینده جواب دندان شکن و تاریخی ایران به اقدام تروریستی دولت تروریستی آمریکا با قاطعیت داده می شود و به خبر اول جهان تبدیل می شود./ محمدممبینی؛نفت آنلاین
 


کد مطلب: 19816

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19816/خون-حاج-قاسم-هم-مردم-برکت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir