تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
سعید محمد: در حوزه راه‌آهن، سدسازی، توسعه نفت و گاز و همچنین محرومیت‌زدایی قرارگاه خدمات بیشماری را در استان خوزستان داشته و امروز نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه توسعه اهواز هرگونه نیازی باشد حضور پیدا خواهیم کرد.
سعید محمد | فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)
سعید محمد | فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)
به گزارش نفت آنلاین ؛ سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ظهر امروز در آیین آغاز احداث پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز اظهار کرد:  این قرارگاه به واسطه رسالتی که بر دوش دارد وظیفه خود میداند که در کنار مردم باشد چرا که سپاه خود را مدیون مردم میداند به همین دلیل طی ۳۰ سال خدمات ارزشمندی به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: در حوزه راه‌آهن، سدسازی، توسعه نفت و گاز و همچنین محرومیت‌زدایی قرارگاه خدمات بیشماری را در استان خوزستان داشته و امروز نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه توسعه اهواز هرگونه نیازی باشد حضور پیدا خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در رابطه با پروژه تقاطع غیر همسطح عنوان کرد: ظرف مدت کوتاهی از اجرای تفاهم‌نامه، طراحی‌های اولیه پروژه تقاطع غیر همسطح عملیاتی شد و طی مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

وی افزود: برای مناطق حاشیه اهواز و کوت‌عبدالله آمادگی کامل داریم که دستی بر صورت مناطق حاشیه اهواز کشیده شود چرا که این معضلات زیبنده اهواز نیست و با توجه به موفقیت قرارگاه در کلانشهرها در حوزه پروژه قطار شهری، برای ارائه این خدمات در اهواز نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

سعید محمد در تشریح چگونگی اجرایی شدن این پروژه بیان کرد: طراحی، تامین و ساخت تجهیزات پروژه تقاطع غیر همسطح توسط قرارگاه خاتم الانبیا تامین خواهد شد اما اگر خواستار اجرای پروژ‌های شهری در زمانبندی مناسب باشیم باید تمام ارکان شهری دست به دست هم دهند چرا که اگر نگاه‌ها جزیره‌ای باشد هیچ پروژه‌ای پیش نخواهد رفت.

وی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی با توجه به بضاعت کشور و با یک برنامه‌ریزی صحیح میتوان پروژه را اجرا کرد و در حال حاضر۲۸۵ پروژه فعال در سطح کشور داریم که روحیه امید را بین مردم گسترانده است در این پروژه نیز درخواست من هماهنگی بین مسؤولین در شهر است تا شرمنده مردم نشویم.
https://naftonline.ir/news/19802/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0