تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
یکی از کارشناسان مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران موفق شد

تعمیر اساسی ساعت های زاویه یاب در ملی حفاری

یکی از کارشناسان مدیریت نگهداری و تعمیرات الکترونیک و ابزار دقیق شرکت ملی حفاری ایران برای نخستین بار موفق به تعمیر اساسی ساعت های زاویه یاب (DOUBLE RECORDER) با استفاده از امکانات داخلی شرکت شد.
شرکت ملی حفاری ایران | پایگاه خبری نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | پایگاه خبری نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران امید نعیمی قهوه رخی تکنسین ابزار دقیق از واحدهای مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت) شرکت در زمینه این موفقیت خود توضیح داد: تعمیر این تجهیز با توجه به کاربرد موثر آن در دستگاه های حفاری در راستای استفاده بهینه از توانمندی های داخلی شرکت با هدف صرفه جویی در هزینه و پاسخگویی به موقع به نیاز دکل ها صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این کار با همکاری کارشناسان تعمیرات ابزار دقیق پس از بررسی و ارزیابی فنی در دستور کار تعریف و اجرایی شد، گفت: تا کنون شش دستگاه ساعت زاویه یاب تعمیر و در عملیات حفاری چاه ها مورد استفاده واقع شد.

نعیمی قهوه رخی افزود: این ساعت ها که برای تشخیص انحراف چاه در عملیات حفر چاه های عمودی کاربست دارد و تعمیرات دوره ای آن در جدول کاری این واحد تعریف شده است.

این کارشناس با 34 سال سن و چهار سال سابقه کار در شرکت ملی حفاری ایران عضو بنیاد ملی نخبگان است و تا کنون  چهار اختراع در زمینه های صنعتی، پزشکی و شیمی ثبت کرده است.

وی در ارتباط با موفقیت اخیر خود در تعمیر اساسی ساعت های زاویه یاب که در شمار ابزار دقیق کاربردی  در صنعت حفاری است از  مساعدت ها و همکاری امیر حسین نعیمی قهوه رخی تکنسین ارشد ابزار دقیق و  مهدی رحمتیان سرپرست عملیات الکترونیک و ابزار دقیق مدیریت نت قدردانی کرد.
https://naftonline.ir/news/19492/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
شهریار
جالبه امید و امیر هر دو در یک محل مشغول به کار هستند
0