تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
چند روزی است که کشاورزان شهرستان گنبدکاووس برای ثبت‌نام در سامانه جدیدی که شرکت نفت برای دریافت گازوییل طراحی کرده به جهادکشاورزی مراجعه می‌کنند اما دست خالی برمی‌گردند.
به گزارش نفت آنلاین ؛  سامانه شرکت نفت برای تامین سوخت ادوات کشاورزی در گنبدکاووس با مشکل روبه روست و چند روزی است که کشاورزان شهرستان گنبدکاووس برای ثبت‌نام در این سامانه جدیدی که شرکت نفت برای دریافت گازوییل طراحی کرده به جهادکشاورزی مراجعه می‌کنند اما دست خالی برمی‌گردند.

یکی از کشاورزانی که برای تهیه گازوئیل به جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس مراجعه کرده است در گرگان گفت: الان فصل کاشت محصولات زراعی است و ما به گازوئیل احتیاج داریم و الان یک قطره گازوئیل هم نداریم.

کشاورز دیگری که از تامین نشدن گازوئیل و عدم ثبت‌نام در سامانه سوخت گلایه داشت در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان گفت: هفتاد کیلومتر راه آمدم تا به جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس برسم آیا این انصاف است که از دادن گازوئیل به ما دریغ شود هفت بار است که به این سازمان مراجعه کردم ولی همچنان به من می‌گویند سامانه بسته است و منتظریم که سامانه باز شود و تا نام‌نویسی را آغاز کنیم من با این پادردی که دارم چندبار دیگر باید این مسافت را طی کنم برای گرفتن گازوئیل مسوولین کمی به فکر کشاورزان باشند.

بخش سوخت ما نمی‌تواند ثبت‌نام و تاییدیه سوخت گازوئیل را برای کشاورزان انجام دهد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس در این زمینه تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار بود از ابتدای آبان‌ماه؛ تامین سوخت گازوئیل براساس ادوات و ماشین‌های کشاورزی که دارای پلاک هستند تحویل داده شود وزارت نفت سامانه‌ای را که تحت عنوان «تامین سوخت و تجارت آسان» بود را به سامانه جدید تغییر داد.

غلامعلی نورا خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل آنکه سامانه جدید شرکت نفت جوابگو نیست و پهنای باند آن ضعیف است شاهد قطع و وصل شدن این سامانه هستیم متاسفانه بخش سوخت ما نمی‌تواند ثبت‌نام و تاییدیه سوخت گازوئیل را برای کشاورزان انجام دهد.

مشکل ثبت‌نام در سامانه جدید نفت نداریم

مدیر شرکت ملی نفت منطقه‌ای استان گلستان ابراز کرد: به محض دریافت گزارش کتبی که از سوی جهاد کشاورزی استان گلستان در تاریخ 11 آبان‌ماه جاری به این شرکت ارسال شد در خصوص بروز مشکل در سامانه نفت که یک سامانه ملی و کشوری است و دستگاه‌های متولی از جمله سازمان جهادکشاورزی و غیره نقش دارند صورت گرفت.

عیسی افتخاری با تاکید بر اینکه اکنون مشکلی برای ثبت‌نام در سامانه نفت نداریم، اظهار کرد: مشکل ثبت‌نام در این سامانه به موقعیت استعلام مکانی متقاضیان و محدودیتی که توسط اداره پست در این منطقه ایجاد می‌شود در این طرح مربوط می‌شود که با پیگیری‌های مستمر شرکت نفت استان گلستان و همکاری متخصصین فاوای ستاد و تدابیر بسیار ارزشمند مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوری نفت ایران در کمتر از 24 ساعت این مشکل مرتفع شد و اکنون مشکلی برای ما گزارش نشد.
https://naftonline.ir/news/19291/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0