تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
با استفاده از عرقیجات و خاک شیر

کبد چرب خود را در 45 روز درمان کنید

کبد چرب بزرگترین مشکل این روزهای بسیاری از مردم است و این مشکل با توجه به اینکه بیماری خاموشی می باشد و دارای درد یا علائم خاصی نیست سلامتی بیشتر افراد را تهدید می کند.
کبد چرب / روش های رفع این مشکل بصورت سنتی و جواب پس داده
کبد چرب / روش های رفع این مشکل بصورت سنتی و جواب پس داده
به گزارش گروه سلامت نفت آنلاین ؛ کبد چرب یکی از خطرناک ترین بیماری های این روزهای بسیاری از مردم در سراسر جهان است.

کبد چرب دارای علائمی نیست و حتی کسی که به سخت ترین نوع کبد چرب دچار شود به هیچ عنوانی نمی تواند آثار آنرا در خود مشاهده نماید.

کبد چرب دارای سه گرید است : گرید 1 / گرید 2 و گرید 3 

سخت ترین نوع کبد چرب گرید 3 است و بازگرداندن چربی کبد از گرید 3 به یک واقعا سخت و زمانگیر است.

بسیار از کارکنان صنعت نفت بالاخص کارکنان شرکت ملی حفاری ایران با توجه به پخت غذاهای چرب بر روی دستگاه های حفاری دچار این بیماری هستند و باید قبل از اینکه کار از کار بگذرد فکری به حال خود بکنند.

البته چرب شدن کبد علائم مختلفی دارد و فقط بخاطر چرب بودن غذا نیست و یکی از مهمترین علت های آن علاوه بر چرب بودن غذا تندخوری و خورد آب یخ است که توصیه می شود حتی الامکان همیشه غذا را به آرامی سرو کنید و از خوردن آب یخ خودداری نمایید.

حال اگر کبد ما چرب شد چه کاری انجام بدهیم؟! چه روشی آسانتر است؟

بسیاری از پزشکان مخالف درمان های سنتی هستند ؛ دلیل ان هم مشخص نیست ؛ اما تجربه نشان داده است که کسانی که به سرغ طب سنتی رفته اند خیلی زودتر نسبت به دیگران نتیجه گرفته اند.

تجربه زیر مربوط به استفاده یکی از کارکنان صنعت نفت از روش های سنتی است و ایشان دارای گرید 2 بودند و استفاده ایشان از روش زیر باعث شد که چربی کبدشان به گرید 1 بازگردد و حتی بعد از مدتی بطور کامل چربی کبد ایشان از بین برود. روشی که ایشان استفاده کردند و برای ما استفاده کردند به شرح ذیل می باشد: 

با سلام . بنده یکی از کارکنان
نفت در شرکت ملی حفاری ایران بودم و بعد از 45 روز استفاده از عرقیجات و روش های ذیل کبدم از گرید 2 به یک بازگشت و حتی الان بعد از گذشت 2 ماه حس میکنم پاکسازی کبدم بطور کامل انجام شده است ؛ البته هنوز سنوگرافی انجام نداده ام ؛ ولی آخرین آزمایشی که انجام دادم این بود که آنزیم های کبدی من بشدت پایین آدمه و چربی کبدم از گرید دو به یک منتقل شد.

حال روشی که به مدت 45 روز استفاده کردم و نتیجه گرفتم به شرح ذیل میباشد:

1- ابتدا عرقیجات اصلی (شرکتی نباشه بهتره) خارشتر ؛ کاسنی و شاهتره را تهیه کنید / تهیه اصل این عرقیجات واقعا کار سختی است و بسیاری از عرقیجات موجود در بازار خالص نیستند / بنده چون در استان خوزستان (اهواز) زندگی میکنم به شهرستان دزفول رفته و از آنجا عرقیجات خالص و مطمئن  خریدم.

2- مقدار خاکشیر خیسانده و در یخچال بگذارید.

روش کار بدین صورت است که هر روز صبح که از خواب بلند می شوید ؛ مقداری خاک شیر (یک قاشق غذا خوری) را با آب ولرم ( نه خیلی گرم و نه خیلی سرد/ رو به گرم) مخلوط کرده و میل نمایید و تا نیم ساعت بعد هی چیزی نخورید / اینکار را بمدت 40 روز هر روز صبح انجام دهید.

علاوه بر اینکار نیز بمدت 45 روز (همزمان با خوردن خاکشیر) هر روز دو لیوان عرقیجات را میکس کرده (خارشتر / کاسنی و شاهتره) و میل نمایید. (یک لیوان صبح و یک لیوان شب )

البته دقت نمایید بدن شما با این عرقیجات سازگار داشته باشد / خوشبختانه بدن من و بسیاری از دوستانم که این روش را معرفی کردم با این عرقیجات سازگار بود و بعد از 45 روز نتیجه گرفتند.

گاهی اوقات بنده عرقیجات را بسیار بیشتر مصرف میکردم چون بسیار با بدن من سازگار بود.

به هر حال امیدوارم استفاده از این روش باعث از بین رفتن کامل کبد چرب شما شود / دقت کنید مهمترین عامل در نتیجه گیری این است که عرقیجات خوب و مطمئن گیر بیاورید / به امید موفقیت همه دوستان و تشکر از نفت آنلاین بابت درج این روش






 
https://naftonline.ir/article/19044/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0