تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
یکی از مهمترین اهداف رئیس جمهور شهید حذف پیمانکار نیروی انسانی در دولت سیزدهم بود . هدف بزرگی که برای رسیدن کارگران به آرامش و افزایش امنیت شغلی و حذف شرکت های واسطه تامین نیرو بود.
شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و حذف شرکت های واسطه تامین نیرو
هدفی که پس از سال ها رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان با سدی بنام مجمع مواجه شده و هنوز کام کارگران از آن شیرین نشده است.
 
شایان ذکر است این طرح در آخرین روزهای فعالیت مجلس یازدهم با اصرار نمایندگان بر مصوبه قبلی خود روز ۲۵ اردیبهشت ماه به مجمع ارجاع شد .
 
نفت‌ آنلاین از مجمع تشخیص مصلحت نظام به نیابت از صدها هزار کارگر درخواست می کند با پایان اما و اگرها و تایید نهایی طرح و گذشتن از بهانه های واهی ، هم دین خود را به رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی ادا کند و هم اینکه به بازی با روح و روان کارگران پایان دهد.

به محض اعلام نظر مجمع در خصوص طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی از طریق لینک زیر اطلاع رسانی خواهد شد:
جهت ورود کلیک کنید

 
https://naftonline.ir/video/29935/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سیامک نریمیسا
با سلام
لطفا" از کسانی که می‌گویند حذف پیمانکاران نیروی انسانی بار مالی دارد بفرمایید محاسباتشان را ارائه دهند که چگونه بار مالی خواهد داشت. در ثانی آیا نباید برای افزایش انگیزه و ایجاد مشارکت کارگران در منافع سازمانها که نتیجه‌ی آن صرفه.جویی‌های زیادی خواهد داشت خرج کرد.
تقریبا" همه می‌دانیم که علت اصلی مخالفت با حذف پیمانکاران نیروی انسانی بیشتر تعارض منافع است تا دلسوزی برای کشور و کارگران.
feedback
Iran, Islamic Republic of
فریدون علمدارلو
درود برشما.مجمع تشخیص با تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت به ندای رهبر انقلاب درمورد تأمین امنیت شغلی کارگران پاسخ داده ودل میلیونها خانواده زحمتکش کارگری رو شاد کند.این طرح هیچ بارمالی ندارد.دستهای واسطه رو قطع میکند وانگیزه رو درنیروی کار چندبرابر کرده وباعث بهره وری بیشتر برای دولت میشود.زحمات نمایندگان علی الخصوص کمیسیون اجتماعی درتصویب ۴باره این طرح نیز به ثمر خواهدنشست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر
خدا رحمتش کند روحش شاد و قرین رحمت کاش ریشه پیمانکار توی ایران عزیز خشک میکرد تا این همه ظلم به کارگر زحمت کش نمیشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام طرح ساماندهی کارکنان ضد فساداقتصادی، تبعیض و برده داری نوین است
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیران با شرف نفت انلاین
سلام طرح ساماندهی کارکنان ضد فساداقتصادی، تبعیض و برده داری نوین است👏
feedback
Iran, Islamic Republic of
مدیریت نفت آنلاین خدا رحمت کنه اموات شما رو که پیگیری کار ارکان ثالث هستید. بی شک دعای ما بدرقه شما بخاطر حمایت از کارگران که دوش به دوش نیروهای رسمی و قراردادی زحمت میکشن.‌ولی بحقشان نرسیدن . خدا قوت و دست علی یارتان باشد. امیدواریم مدیران نفتی هم مثل شما پیگیری مزایای ارکان ثالث باشند. بن کارت یا همان تارا رو چرا نمیدن . خواهشن به کارت ارکان ثالث رو بدید. تا خوشحال بشن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حذف پیمانکار و تبدیل وضعیت یعنی نشاط و شادی در حق نیروهای ارکان ثالث .
لطفاً پیگیری بن کارت بشید چرا به ارکان ثالث ندادن .
طرح طبق بندی مشاغل رو دنبال کنید .تا به نیروهای ارکان ثالث بدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی میشه ک پیمانکار حذف بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر
سلام آقا لطفا اینقدر وقت خودتونو بابت این داستان تلف نکنید وبه این کارگرهای ساده لوح که من هم جزئی از اونها هستم امید واهی ندهید اگه میخواستن انجام بدن سه سال طولش نمیدادن بابا چرا نمی خواهین قبول کنید اینا منظورم شورای نگهبان و مجمع تشخیص و بقیه ????????? از کنار همین پیمانکارها گردن کلفت میکنن اون وقت بیان بادست خودشون اونا رو حذف کنن بابا چقدر شما ساده اید یا دارین تو زمین اونا بازی میکنید
0