تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
در چهارمین روز کاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان(دیماه ۱۴۰۲)، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت تولید تجهیزات سنگین - ایمن رسا(هپکو اراک) تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
ملی حفاری
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه که در موضوع بازسازی ، نوسازی و ساخت ماشین آلات صنعت حفاری است در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز با حضور شماری از مدیران ارشد به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر علیرضا کاظمی مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین - ایمن رسا(هپکو اراک) رسید. 
 
براساس این تفاهمنامه که مدت آن سه سال می باشد همکاری ها بر محور بهره‌گیری بهینه از پتانسیل‌ها شرکت هپکو در راستای تامین نیازهای شرکت ملی حفاری ایران، تعریف و اجرای پروژه های صنعتی ساخت بار اول، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی بازسازی و ارتقاء ماشین آلات صنعت حفاری، برگزاری متقابل بازدیدهای فنی تخصصی از امکانات ، پتانسیل‌ها و برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزش فنی و تخصصی تعریف و مورد امضای طرفین قرار گرفت که مدت این تفاهمنامه با موافقت دوشرکت قابل تمدید می باشد.
 
در این آئین دکتر گلپایگانی گفت: این شرکت ۷ نوع ماشین آلات تخصصی اصلی دارد که اگر بنا باشد برای تعمیر، تجهیز یا خرید ۷۰ دکل ملکی شرکت صورت پذیرد یک بازاری معادل ۵۰۰ عدد ماشین آلات خواهیم شد که میتوان از توانمندی های این شرکت معزز در خصوص اورهال و نوسازی ناوگان شرکت ملی حفاری استفاده نمود.
 
در ادامه کاظمی مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین - ایمن رسا(هپکو اراک) افزود: این شرکت با توجه به ظرفیت ها، پتانسیل بالا و تجهیزات بروز و مدرنی که در اختیار دارد قادر به همکاری در زمینه های پتروشیمی، نفت، سدسازی، گاز و حفاری بوده و در حال حاضر در رفع نیاز های صنعت نفت و حفاری کشور آماده همکاری می باشد.
https://naftonline.ir/video/29406/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0