تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
بن خرید کالای داخلی کارکنان نفت از طریق عقد تفاهم نامه با بانک ملت برقرار گردیده است.
راهنماي استفاده از بن خريد کالاي داخلی
با مراجعه به درگاه اینترنتی https://tara360.ir نسبت به دریافت نسخه برنامه بر اساس سیستم عامل گوشی همراه خود اقدام فرمائید.
بن کارت کارکنان نفت

مکاتبه مجلس با وزیر نفت در خصوص پرداخت بن کارت پرسنل پیمانکاری صنعت نفت
 در این مکاتبه یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار تخصیص بن کارت به پرسنل پیمانکاری نفت شد. این مکاتبه به خواست نفت آنلاین از نماینده اهواز در حاشیه برگزاری نمایشگاه نفت با توجه به پیام های بیشمار پرسنل پیمانکاری در این خصوص انجام شد.

⬅️ پی نوشت: لازم به ذکر است بن کارت مصوبه دولت برای کلیه کارکنان دولت با عناوین مختلف می باشد و طبق اعلام وزارت نفت قرار است ماه آینده به پرسنل رسمی و قراردادی پرداخت شود ، اما همچنان پرداخت آن به کارگران پرتلاش صنعت نفت در هاله ای از ابهام قرار دارد و امیدواریم با توجه به مکاتبات و مطالبه گری های صورت گرفته هر چه سریعتر تکلیف این خواسته مهم پرسنل ارکان ثالث صنعت نفت اجابت شود.
https://naftonline.ir/video/29403/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
چی میخواید از جون نفت ..آقا حرف پتروشیمی رو‌بزنید بی لیاقتا
feedback
Russian Federation
خدا ازتون نگذره اگر بخواهید این بار ما نیروهای ارکان وثالث را دور بزنید و بن کارت به ماها ندید همه کار شرکت را ماها انجام میدیم چرا نباید به ما تعلق بگیره
feedback
Iran, Islamic Republic of
Mehran
روشی که وزارت ت نفت برای استفاده از بن کارت انتخاب کرده کاملا اشتباه و غیر کارشناسی شده میباشد. نرم افزار تارا صرفا بدرد شهرهای بزرگ میخوره. ولی ما که در شهر کوچک زندگی می‌کنیم فقط فروشگاه افق کورش داریم.
چرا بن خرید من نباید در قالب یک کارت باشه ک هر جا بخام ازش استفاده کنم؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
میثم
خب خداروشکر نیروهای رسمی چون حقوقاشون پایینه درکنار نفت کارت بن کارت رو هم دریافت کردن.نیروی پیمانکار فقط باید کار کنه
خرج و مخارج که نداره.
یه نفت کارت میخواین بدین ب نیرو پیمانکاری ۲/۳ساله هزارتا ننه من غریبم بازی در میارین.
وزارت نفت کلا یعنی فقط نیرو رسمی.
خدارو شکر.
feedback
Iran, Islamic Republic of
Ashkan
اخه تاکی ظلم درحق نیروهای ارکان ثالث،چراهمیشه استرس وفشارباید رو دوش نیروهای پیمانکاری باشه اون از مصوبه استخدامی،اون ازحقوق ومزایای ناچیز اینم از مصوبات معیشتی،اخه خدا رو خوش میاد دوتانیرو ک تو موقعیت وشرایط کارمیکنن این همه تبعیض وجودداشته باشه یعنی نیروی پیمانی ادم نیست درحالی ک ن امنیت شغلی وجودداره ن حقوق کافی استرس وفشار کارم رو دوش نیروپیمانیه،کوعدالت،والا برده های باستان ازماها مرفه تر بودن یعنی چهارتاادم دلسوز توسیستم وجودنداره؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی
سلام
چرا مدیران نفت برای هر راه حلی یک مشکل پیدا می کنند و هر فرصتی که برای پرسنل پیش می آید آنرا تبدیل به چالش میکنند
چرا باید بعد این همه مدت بن کارت پرسنل نفت بشکل یک اعتبار الکترونیکی واریز شود....چه کسی یا کسانی از این موضوع سود می برند؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولت انقلابی که روز اول شعار میداد چرا باید دو نفر که در یک ارگان وظیفه مشابه دارند باید حقوق و مزایای متفاوت دریافت کنند...
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
درود بر دولت انقلابی که روز اول شعار میدادند که چرا باید دونفر که در یک ارگان وظیفه مشابه دارند حقوق و مزایای متفاوت داشته باشند .... تا کی باید حق نفرات ارکان ثالث به شیوه های مختلف خورده بشه ؟؟؟
0