تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
اصغر ابراهیمی اصل معاون وزیر اسبق نفت گفتگویی در خصوص نحوه انتصابات در وزارت نفت دولت سیزدهم انجام داد.
فیلم صحبت های اصغر ابراهیمی اصل
معاون وزیر اسبق نفت : وزیر نفت باید با دیدگاه خودش تیمش را تعیین کند ، اما پس از انتخاب آقای اوجی اختیاراتش را در خصوص تعیین معاونین ، مدیران عامل شرکت ها ، هیئت مدیره ها و ... از او گرفتند.

بعنوان نمونه یک جریانی از بیرون نفت تعیین می کنند چه کسی مدیرعامل شرکت نفت باشد! چه کسی مدیرعامل گاز ، پتروشیمی یا پالایش و پخش باشد!

وزارت نفت یک وزارتخانه تخصصی است و نباید در آن انتصابات قومیتی انجام داد؛ در انتصابات این وزارتخانه به دانش ، تخصص ، کارآمدی ، رزومه ،تعهد و ... توجه نشد!
 
⬅️ نفت آنلاین : صحبت های اصغر ابراهیمی اصل امروز بازتاب گسترده ای در رسانه های نفتی و غیرنفتی داشت.
https://naftonline.ir/video/28012/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
این انتصابات نفت توسط آقای مخبر دزفولی معاون رئیس جمهور انجام میشه. تمام دوستان و فامیل های خودشان را در نفت جایگاه دادند
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای ابراهیمی زمان ژنرال زنگنه هم باید صدات در می اومد ! یادت که هست که چه بلبشویی بود !!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
جای بسی شگفتی است دربعضی مدیریتهای زیرمجموعه(شرکتهای فرعی) با وجود شرایط ومقررات وکارراهه های شغلی مصوب افرادی به سمتهایی منصوب شده اند که القبای کاردرآن مدیریت را که نمی دانند ویک روز هم درمجموعه کار نکرده اند هیچ روشهای اجرایی کارووظایف مربوطه را هم حتی برای رضای خدا یکبارورق نزده اند وتنها وتنها هدفشان ازاحرازسمت که کاملا با همان روابط همشهری گری و...... هم بدست آورده اند فقط سعی وتلاش خودرا درراستای منزل سازمانی تایپ بالاتر وفوق العاده بالاتر سمت قرارمی دهند وبدیهی است که تنها خدا میداند چنین مدیری پس از ترک سازمان چه سازمانی را تحویل خلف خود خواهد داد.!
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد جواد فتحی
در دوره های گذشته مگه اوضاع انتصابات از داخل وزارتخانه انجام میشد
feedback
United States
صادق
سلام و وقت بخیر
واقعا بسیار به جا فرموردند، مدیران منطقه ویژه ماهشهر با قوم گرایی آقای معاون وزیر انتخاب شدند ، همان آقایانی که تمام ایل و تبار منطقه دهدشت و یاسوج رو آوردند در پتروشیمی هایی نظیر تندگویان و بندر امام.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
با سلام، به نظر من اصلا صحبت های ایشان جنجالی نیست.کسانی که در بدنه وزارت خانه هستند و واقعیت های میدانی را از نزدیک نظاره گر می باشندصحبت های ایشان را تایید می کنند.لطفاً اگر ممکن است همین موضوع را در معرض ارای کارکنان قرار دهید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارز، شرکت فلات قاره است متاسفانه از افراد بی سواد و عدم داشتن شایستگی از بالا تا پایین و خصوصا در مناطق استفاده شده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در همین مجموعه افرادی هستند که فریز و گریدهای شناور گرفتند ولی آقایانی سمت می گیرند که دارای گرید پایین و فاقد سابقه لازم می باشند و ره صد ساله را یک شبه طی می کنند البته با سفارش بعضی از نمایندگان و مسولین سیاسی دیگر و فکر کنم این جز دلسردی و بی انگیزگی ثمره دیگری نداشته باشد
feedback
United Arab Emirates
کسی که ده ماه معاون وزیر بوده در اول دولت اول احمدی نژاد،و بدلیل آشنایی با رییس جمهور وقت سمت اجرایی گرفت و موفقیت خاصی در ده یازده ماه نداشت،بنظر نباید اینگونه نقدی در انتصابات نماید!
feedback
Iran, Islamic Republic of
خودی بیخودی
تمام صحبتهاش درست وصحت دارد.بنازم که صادقانه صحبت میکند.واقعا وزارت نفت و پالایشگاهها شده پایگاهی برای غارت دزدان و حق کارگر خوران که هیکس هم اهمیت که نمیدهد هیچ جالب اینکه حمایت هم میشوند.و هر زمان هم که شخصی شکایتی از مدیری میکند اورا به دروغگوی وتضاهر وهزار دردو مرض دیگر متهم میکنند وخودشان را همیشه پاکو منزه و بی عیبو ایراد معرفی میکنند.که تا کنون هیچ اشتباهی و یا گناهی مرتکب نشدند.در صورتی که عامل تمام فسادهای مالی ودزدیها ورانتها ورشوه ها میباشند وبرای فهمیدن این مطالب هم فکر نمیکنم که نیازی باشد که دانشمند یا پروفوسور باشی این موضوع دیگر بقدری لوس واشکار شده که حتی یک کودک ۴تا۵ ساله هم متوجه میشود.حال چطور مسئولین مربوطه همیشه در سدد هاشا و کتوان کردنشان میباشند الاه وعلم.قضاوت با شما.🤔
0