تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
برگزاری نمایشگاه لاکچری با موضوع پتروشیمی!

خرج کردن از جیب مردم ماهشهر و عسلویه در جزیره کیش!!!

یکی از مخاطبین نفت‌ آنلاین شاغل در صنایع پتروشیمی ماهشهر با ارسال فیلم پیوستی نوشت: هتل‌های لاکچری جزیره کیش برای مدیران و شرکت کنندگان در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی‌ حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی!
دانلود فیلم نمایشگاه کیش
این مخاطب در ادامه نوشت: به قیمت هر شب اقامت در یکی از هتل های کیش دقت کنید!!! (جهت مشاهده فیلم را ببینید) ببینید در شرایطی که معیشت مردم به سختی تأمین می شود عده ای چگونه از جیب مردم برای خود استفاده می کنند!!!
 
◀️ نفت‌ آنلاین : آیا واقعا هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی است؟!؟! اگر هدف واقعا این است پس چرا چنین نمایشگاه مهمی را در مهد پتروشیمی کشور ماهشهر یا عسلویه برگزار نمی کنید؟!؟!؟ آیا هتل های ارزان تری در سطح کیش نبود که مهمانان نمایشگاه در آنجا مستقر شوند!!!!!
 
ده‌ها فیلم و عکس نیز توسط این مخاطب از تفریحات صورت گرفته در جزیره و سفره‌های غذای لاکچری برای نفت‌_آنلاین ارسال شده است که در صورت لزوم منتشر خواهیم کرد.
 
از نکات عجیب تر دیگر اینکه در نمایشگاه کیش مدیران پتروشیمی دولت قبلی نیز نشان‌دار شدند و از آنها تجلیل شد! و تجلیل از مدیران منصوب شده دولت قبلی در این نمایشگاه در حالی است که رئیس جمهور رسما اعلام کردند بانیان وضع موجود جایی در دستگاه ها و در دولت سیزدهم ندارند...
https://naftonline.ir/video/26232/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0