تاریخ انتشارجمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
منابع خبری محلی در استان خوزستان از بازداشت شهردار میداوود خبر دادند.
دانلود فیلم تخلف شهرداری میداوود
خوزستان فردا نوشت: پس از ارسال گزارشات مردمی از میداوود مبنی بر سقوط لودر شهرداری به دره که در زمین های شخصی در حال فعالیت بود ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک پس از بررسی فوری دستور بازداشت شهردار میداوود و راننده را صادر کرد .
 
دادستان باغ‌ملک افزود : خسارت وارد شده به لودر شهرداری را باید شهردار میداوود از هزینه های شخصی پرداخت کند و بدون تعارف با مدیران ادارات که مرتکب تخلف و سو استفاده از بیت المال می‌شوند برخورد می‌کنیم.

خبرتکمیلی خبرگزاری تسنیم/شهردار میداوود دستگیر شد

رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب باغملک اظهار داشت: شهردار شهر میداوود‌ باغملک بازداشت شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب باغملک درباره اتهامات این شهردار اظهار داشت: این شهردار به‌ اتهام سوءاستفاده از اموال عمومی و بیت‌المال بازداشت شد.

میداوود شهری تابع بخش میداوود شهرستان باغملک استان خوزستان، در 130 کیلومتر مرکز استان قرار دارد.
 
گفتنی است هفته گذشته نیز شهردار اهواز به دلیل کم کاری در مسئله آبگرفتگی به یک سال حبس تعزیری و دوسال انفصال از خدمت دولتی در دادگاه بدوی محکوم شده بود.
 
خبر تکمیلی دوم/خبر بازداشت شهردار میداوود صحت ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از باغ‌ملک؛ امروز خبری مبنی بر بازداشت شهردار میداوود به دلیل سوء استفاده از اموال عمومی در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد.
 
رشید عسکری روابط عمومی دادگستری شهرستان باغ‌ملک نیز در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: دستور بازداشتی از جانب دادستان باغ‌ملک صادر نشده و اخباری که رسانه‌ها مبنی بر بازداشت شهردار میداوود به دلیل سوءاستفاده از اموال بیت المال منتشر کرده‌اند صحت ندارد و از قول دادستانی مصاحبه‌ای انجام نگرفته است.
روابط عمومی دادگستری باغ‌ملک همچین افزود: شهردار میداوود با حضور در دادگستری شهرستان توضیحاتی ارائه کرده است.
 
 نورالله مرتضوی شهردار میداوود در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: با توجه به امورات مردم و تلاش شهرداری برای درآمدزایی ، این دستگاه دولتی به صورت اجاره در اختیار مردم قرار می‌گرفت و هزینه خدمات و استهلاک نیز از مردم دریافت میشد؛  لودرِ متعلق به شهرداری برای جا به جایی نخاله‌های ساختمانی اقدام کرده بود و به دلیل اشتباه راننده ، دستگاه دچار حادثه شد.
 
 
https://naftonline.ir/video/22788/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0