تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
در حالی که بیش از چند ماه از عدم دسترسی پورتال نفت از طریق اینترنت می گذرد و علی رغم انتقادات گسترده پرسنل ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ملی نفت هیچگونه توضیحی در این خصوص نداده بود ، سرانجام پس از مکاتبه عضو هیات رئیسه مجلس با شرکت ملی نفت و انتشار این نامه در نفت آنلاین، اطلاعیه ای در خصوص چرایی این موضوع در پورتال نفت صادر شد.
عدم دسترسی به پورتال نفت
عدم دسترسی به پورتال نفت
در این اطلاعیه آمده است : محدود شدن برخی دسترسی ها در پورتال نفت بمنظور رعایت الزامات ابلاغی از سوی مراجع ذی صلاح صورت گرفته است و مدیریت فناوری اطلاعات در صدد اخذ مجوزهای لازم در این خصوص می باشد که نتیجه آن متعاقبا به اطلاع کارکنان خواهد رسید.

تصویر نامه هفته گذشته یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس به شرکت ملی نفت در خصوص عدم دسترسی به پورتال نفت

مجتبی یوسفی
https://naftonline.ir/news/29755/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
پورتال نفت ، مگر یک سایت تجاری یا حاوی مطالب خلاف شئونات اخلاقی و اجتماعی است که این ابلاغات الزامی ادعا شده شامل حالش شده ؟
چرا شهامت این را ندارند بگویند مورد حمله هکرها قرار گرفتند و از ترسشان ارتباط را قطع کرده اند ؟ جالبه که قبلا ساعت ۲۲ شب به بعد ارتباط را قطع میکردند چون یک بار مورد حمله قرار گرفته بودند و تا ساعت ۶ صبح دسترسی به اطلاعات قطع بود.
راستی، شما هم اینقدر ارمتان را بزرگ و پر رنگ روی نامه ها و اطلاعیه ها درج نکنید که امکان خواندنش مباشد
ممنون
feedback
United States
Bahman
لطفاً سکوت خود را در برابر این مهم به شکنیدچون برای ی سرمایه ملی آسیب می رانید.وبا مردم باانصاف وبا وجدان
صدیق باشید که النجاه فی الصدق.
والبته کسی که این مشکل را بوجود آورده بایستی به لحاظ قانونی تنبیه شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
اگر شما مسئولین آنقدر بی عرضه هستید که نمیتوانید یک سایت مربوط به اطلاعات شخصی پرسنل را مدیریت کنید پس چگونه این مملکت و این صنعت عظیم را در اختیار گرفته اید پرسنل چه گناهی کردن که دچار این به اصطلاح مدیران بی لیاقت شده اند .
0