تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
همزمان با آغاز سال نو و در ماه مبارک رمضان دکتر معظمی مدیرعامل شرکت با حضور در مقبره شهدای گمنام شهرستان مسجدسلیمان وسردار شهید بهنام محمدی به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام نمود.
پتروشیمی مسجد سلیمان
پتروشیمی مسجد سلیمان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، همزمان با آغاز سال نو و در ماه مبارک رمضان دکتر معظمی مدیرعامل شرکت با حضور در مقبره شهدای گمنام شهرستان مسجدسلیمان وسردار شهید بهنام محمدی به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام نمود. سپس ایشان با حضور در مجتمع و انجام مراسم معارفه از واحد‌های ستادی و عملیاتی بازدید نموده و ضمن پیگیری آخرین وضعیت تولید و موانع آن آغاز سال نو را به همکاران تبریک گفتند.

مدیرعامل شرکت در مراسم معارفه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران، به تبیین اهداف کلان مجموعه در حوزه های مختلفی بویژه پایداری تولید و تمرکز بر طرح های توسعه ای پرداختند.

 دکتر معظمی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران، سال جدید را سال رشد همه جانبه و شکوفایی شرکت معرفی کرده و تاکید نمودند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است این شرکت باتمام توان خود را در جهت تولید حداکثری محصولات با توجه به ارزش آفرینی صنعت پتروشیمی به کار گیرد.
https://naftonline.ir/news/29636/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0