تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
انتشار به بهانه سفر روز گذشته وزیر نفت به شمال خوزستان؛

روابط عمومی های فشل همچنان پاشنه آشیل وزارت نفت!

روز گذشته بعضی از رسانه های خوزستانی و محلی شهر اندیمشک از نحوه سفر جواد اوجی به شمالی ترین نقطه خوزستان آنهم بدون اطلاع رسانه ها انتقاد کردند.
وزارت نفت
وزارت نفت
این رسانه ها در ادامه نوشتند احتمالا حواشی پیش آمده برای مدیرعامل شرکت ملی نفت در روز افتتاحیه نمایشگاه نفت اهواز باعث شد که این سفر بدون اطلاع قبلی و در سکوت رسانه ای و با همراهی خبرنگاران و رسانه های گزینشی انجام شود .
 
نفت آنلاین : روز گذشته طرح های بسیار مهم و خوبی در شمال خوزستان و مناطق دیگر به همت وزارت نفت دولت سیزدهم و با دستور وزیر نفت و مدیرعامل ملی نفت به بهره برداری رسید که اگر این پروژه ها در دولت قبلی افتتاح می شدند گوش فلک از انجام این اقدامات پر می شد، اما ضعف رسانه ای و خبری و بی تجربه بودن عوامل روابط عمومی ها باعث شد حتی مردم خوزستانی که بیخ گوش این پروژه ها هستند متوجه نشوند چه دست آوردهای بزرگی روز گذشته توسط دولت سیزدهم برای مردم این استان بوجود آمد! 
 
آقایان اوجی و خجسته مهر... تا دیر نشده فکری بحال روابط عمومی های زیرمجموعه‌ بکنید. قطعا حضور مسئولین با تجربه و کاردان در راس روابط عمومی ها بالاخص در پایتخت ، عمر مسئولیت شما را بیشتر خواهد کرد و باعث نشان داده شدن دستاوردهای بدست آمده توسط وزارت نفت دولت سیزدهم به ملت ایران خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/29478/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0